Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-18, 11:15
  #1
Medlem
Hej, jag har en liten fråga som lyder som rubriken "bli smalare tills sommaren". Jag undrar hur man kan göra eller ska göra för att gå ner i vikt eller bli smalare hälls magen till sommaren. För jag har inte så jätte fin mage (vad jag tycker...) och vill att den ska bli lite mindre för den står ut som typ en ölmage .

Vad kan man göra som är effektivast?? Jag vill hälls att man ska kunna se några magmuskler eller liknande. Jag äter inte pizza, snabbmat, glass, chips och liknande så det är ju en fördel och jag tränar lite på ett "mini gym" 2 gånger i veckan. Men vad är bäst att sticka ut och springa eller träna på gym?? Vad ska man äta till frukost, middag och kvällsmat?

Efter som jag är nybörjare på det här med att bli smalare och liknande så undrar jag fall någon kan skriva vad som är effektivast för att bränna fett och om det nu behövs vad man ska äta.
Om ni vill och har tid så hade det varit snällt fall ni hade skrivit det som ett "schema" t.ex springa 4 gånger i veckan äta havregrynsgröt tills frukost o.s.v.

Tack i förhand
Citera
2008-02-18, 11:26
  #2
Medlem
Drooms avatar
Ät mindre energi än du gör av med. Motionera. Drick mycket kaffe om du gillar det.
Citera
2008-02-18, 11:33
  #3
Medlem
Okey tack villken slags mat har mindre energi i sig? Är kaffe värkligen bra för att förbränna fett??
Citera
2008-02-18, 11:36
  #4
Medlem
Exceeds avatar
MEN LÄS DETTA FÖR HELEVETE! SKA DET VARA SVÅRT?!

http://www.flashback.org/showthread.php?t=381988
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback