Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-17, 21:10
  #1
Medlem
Hejsan, har en fråga angående bröstträning. Vad är skillnaden i träningsupplägget mellan länk ett och länk två. Jag skulle väl säga att jag har bröst som länk ett men vill uppnå resultat som länk två. Självklart är det väl lite retucherat på den andra bilden men det jag menar är att jag vill få den tydliga "kanten" runt om hela bröstet som sträcker sig upp till armhålan. Mina bröst sjunker mer samman med hela kroppen på ett naturligt sätt (precis som den första bilden) men jag vill liksom att sidorna på bröstet ska "sticka ut" från övriga kroppen (bild 2). Förlåt om det blev krångligt!

http://i11.tinypic.com/2uiuljt.jpg

http://www.markrobertwahlberg.com/mwck.jpg
Citera
2008-02-17, 21:11
  #2
Medlem
Drooms avatar
Bli av med fett och få lite större bröst så fixar det sig.

Är säkert lite genbetingat också men tror de flesta kan få en snygg bringa om de vill.
__________________
Senast redigerad av Droom 2008-02-17 kl. 21:15.
Citera
2008-02-17, 21:12
  #3
Avstängd
rollebolles avatar
Skillnaden är de genetiska förutsättningarna som de båda besitter.
Citera
2008-02-17, 21:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Skillnaden är de genetiska förutsättningarna som de båda besitter.

1+
Citera
2008-02-17, 21:36
  #5
Medlem
sicnexs avatar
Bild två är ju dessutom tagen med ganska kraftig blixtbounce i taket, observera hur skarpt skuggade alla konturer är undertill medan alla vertikala ytor närmast är reflektiva mot kameralinsen.

Edit: Vafan är det för jävla neanterthalshållning personen på bild ett lagt sig till med förresten, sträck på ryggen ffs.
__________________
Senast redigerad av sicnex 2008-02-17 kl. 21:39.
Citera
2008-02-17, 22:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Bli av med fett och få lite större bröst så fixar det sig.

Jo, men som bilderna visar så verkar bild 2 ha mycket bredare bröstmuskler om man säger så, just eftersom de "sticker ut" från kroppen. Hoppas verkligen att det löser sig med mer träning, för att just nu är jag jävligt besviken på mina "resultat" när det gäller bröst

Har ni några speciella tips när det gäller bröstträning?
Citera
2008-02-17, 22:09
  #7
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol
Jo, men som bilderna visar så verkar bild 2 ha mycket bredare bröstmuskler om man säger så, just eftersom de "sticker ut" från kroppen. Hoppas verkligen att det löser sig med mer träning, för att just nu är jag jävligt besviken på mina "resultat" när det gäller bröst

Har ni några speciella tips när det gäller bröstträning?

Det tar tid att bygga muskler...
Citera
2008-02-17, 22:10
  #8
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol
Jo, men som bilderna visar så verkar bild 2 ha mycket bredare bröstmuskler om man säger så, just eftersom de "sticker ut" från kroppen. Hoppas verkligen att det löser sig med mer träning, för att just nu är jag jävligt besviken på mina "resultat" när det gäller bröst

Har ni några speciella tips när det gäller bröstträning?
Du får helt enkelt höra med Milos sarcev, han är värdsledande när det kommer till att träna 'inner and outer chest'
Citera
2008-02-17, 22:17
  #9
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sicnex
Du får helt enkelt höra med Milos sarcev, han är värdsledande när det kommer till att träna 'inner and outer chest'

Citera
2008-02-17, 22:17
  #10
Avstängd
Grischkas avatar
Marky Mark var ju roidad på sin tid.
Citera
2008-02-17, 22:19
  #11
Medlem
bergelins avatar
Hahahaha, den var bra sicnex
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback