Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-03, 08:09
  #145
Medlem
Jag kör 6 ggr 25 mg lergigan utspritt över dagen, funkar ok men visst faan blir man lite seg. Sover dock hela natten i kombination med propavan. Å lite cipralex på det så funkar livet hjälpligt.

Inga hallisar.
Citera
2016-02-05, 20:45
  #146
Medlem
Jag skrev en liten historia om när jag åt för mycket lergigan för två år sen drygt. Helt sjukt, garvar fortfarande i skräckblandad förtjusning när jag tänker på det...

Läs här:

(FB) Delirium deluxe med Lergigan
Citera
2016-02-06, 00:05
  #147
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Men förfan, legigan, en mkt stark antihistamin. Stänger av hjärnan/kroppen. Inget man trippar på direkt. Bättre käka flugsvap (ej käkat något, bara små mänger lergigan, räckte för att aldrig röra det igen(!)

Sluta fjortis-trippa....det går råka illa ut av den här skiten. Inte på 5-10tabs. Men drar men 50 x50mg så. Men men....ni gör som ni vill...

Det är bara SKIT som "läkare" skriver ut istället för Stesolid,Imovane osv...Alltså för ångest och sömn. Men finns INGET på SBU som anser det vara OK att skriva ut denna skit, likaså propavan osv. för sömn,ångest....

SBU - SKA läkare hålla sig efter. Inte lätt om man är oinsatt. Tog mig 3 jävla år att få flunisar, 1.5mg, pga svåra kroniska sömnbesvär under dessa 4 år....så haft det något år. Men haft Imovane 7.5mg x2 under hela tiden.

Sömntabs finns av en anledning....lergigan osv är EJ sömntabs.....jävla kommunist-land vi lever i.
Tur man fick tiden av 7 år utomlands iaf....väl tillbaka i SVerige...så är man närmare döden än någonsin. Pga skitläkare.


* EDIT - Sorry för OT.
Citera
2016-04-13, 01:23
  #148
Medlem
Ghurps avatar
Sorry att jag bumpar men tog 2 lertgigan 50mg forte för 2 timmar sen. Tanken var att dämpa min nattliga ångest och förhoppningsvis somna.

Ligger och ser typ blixtrar framför ögpnen och också rörelse hallucinationer eller vad man kallar det, alltså man stirrar på ett object så börjar den röra sig. Och skugg figurer runt omkring i mörkret. Har fått likadan effekt av imovane och stillisar när man inte kunnat somna

Rätt obehagligt 😂
Citera
2017-01-12, 13:32
  #149
Medlem
ZadMan32s avatar
käkar Lergigan 3ggr om dagen enligt recept.
läste att man kunde bli väck på det så smällde i mig 4st 25mg vid 21tiden i samband med en ångestattack, kände mig lugn efter 20minuter redan.
men efter en timme på bussen på vägen hem så började jag se hur mina byxor började skapa ett mönster, började få grova hallisar och såg olika personer på mina byxor och utanför fönstret, såg hur alla träd klappade händer och lite folk som egentligen inte var där.
hörde också vid flera tillfällen att någon ropade mitt namn och jag reagerade och kollade mig omkring utan att ens tänka på att jag omöjligt kunde hört någon eftersom jag hade hörlurar i med hög musik.
kände hur hela ruset var ganska obehagligt på något sätt men samtidigt spännande.
slocknade stenhårt vid 00 tiden dock och kände mig lite bakis när jag vaknade.

kan även tillägga att jag inte minns sådär jättemycket efter att jag tog det så kan ha varit mer saker som hänt bara att jag inte minns det. en ganska stor nackdel med denna substans är minnesluckorna.

ger det 2/5 i betyg men en kul grej man kan göra om man inte har nått bättre för sig och dessutom går på UP.
Citera
2017-01-16, 12:54
  #150
Medlem
yournotlikemes avatar
Kan intyga detta grovt, hade ett tag extrema sömnproblem och blev tillslut så trött på det och kunde då inte få tag i benzo så slängde i mig runt 20 st + en jävla massa Theralen.

Helt sjukt verkliga hallucinationer, såg orangea små spindlar överallt som försvann när jag försökte ta dem.

Käkar aldrig över 3 efter detta. Dock gillar jag inte lergigan, visst det får en säkert att sova lite bättre men jag vaknar med extrem muntorrhet och typ "ont i halsen" nästan hela dagen efter, riktigt obehagligt.
Citera
2017-01-18, 04:11
  #151
Medlem
Centralstimulantias avatar
Förut brukade jag dricka några starköl, käka några lergigan och sedan avsluta med en riktigt stabil gås (både G och B).
Blev riktigt skön och fick riktigt skumma hallisar. En gång såg jag döden som stog med sin lie i tvn och stirra på mig haha
Citera
2017-02-26, 16:07
  #152
Medlem
Har en burk med 25mg Lergigan och grov ångest, Hur många vågar jag ta på en dag? är på 4 st för tillfället.
Citera
2017-02-26, 20:39
  #153
Medlem
Emalkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Har en burk med 25mg Lergigan och grov ångest, Hur många vågar jag ta på en dag? är på 4 st för tillfället.

Skulle inte ta mer än vad du redan gjort. Jag fick hallisar på 2x 50mg + en brutalt vidrig sömnparalys när jag vaknade, var helt förlamad i ca 20 sek. Och förlamningen i kombination med skuggor som flyger omkring i samma rum var inte trevligt precis. Hela burken i soptunnan direkt.
Förstår inte hur man kan vilja utsätta sig för detta frivilligt.
Citera
2017-02-26, 20:44
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emalkay
Skulle inte ta mer än vad du redan gjort. Jag fick hallisar på 2x 50mg + en brutalt vidrig sömnparalys när jag vaknade, var helt förlamad i ca 20 sek. Och förlamningen i kombination med skuggor som flyger omkring i samma rum var inte trevligt precis. Hela burken i soptunnan direkt.
Förstår inte hur man kan vilja utsätta sig för detta frivilligt.

Låter inget vidare.
Försöker ta mig ur ett missbruk och lergigan hjälper mot ångesten (och delvis abstinensen). Tagit är på 6st nu men lär bli 2 till sen. Oroar mig inte för hallisar lr dylikt, vill bara kunna må hyfsat men utan hälsobesvär.
Citera
2017-06-22, 20:39
  #155
Medlem
Jäävlar va väck man blir på denna skiteen, käkade 90 igår och är firtfara bämg, ser inte ett skit knaöpt.
Sjuka hallisar, minns inte err skit knappt, fyfan
Citera
2017-08-13, 21:57
  #156
Medlem
Jag fatta ingenting. Såg människoliknande varelser som speglade sig i fönstrena i huset.
Vart skrajj och trodde att jag var något slags utav medium som skulle föra över dessa varelser till den ljusa sidan. Tände ljus och höll på en massa.
Roligt nu i eftertanke.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback