Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2008-02-19, 12:04
  #49
Medlem
jUimis avatar
rök en fet. då sover du som ett litet barn . men drick mkt vatten innan du går och lägger dig. annars kan du få ont i huvudet dagen efter.
Citera
2008-02-19, 15:16
  #50
Medlem
Brunbanans avatar
Ang, "överdoseringen" så trodde jag faktiskt det vart "fel" eller fejk produkt jag fått.

Tror inte det var en lyckad kombination med cola nöten :P.
När jag pratade slutförde jag inte EN enda mening som tog mer än ~3-4sekunder att säga.
Kort och kort, Kasst närminne :P, inbillade mig om jag lyckades tjata samma sak så skulle detta komma till "långminnet".
Citera
2008-02-19, 22:27
  #51
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XIlluminatiX
Altså ärligt nu, hur många jävla trådar har du startat egentligen ditt jävla pucko!
Köp dig en hamster och ge fan i droger.

Allt du beskriver är effekten av drogen?
Du får det låta som något negativt ditt pucko.

Ifall du tror att du har "överdos/snedtändning" så ska du ge fan i droger i fortsättningen,
du är helt enkelt påverkad, kickad, hög, maxad, osv. osv.

Du är PÅTÄND ditt jävla pucko,
så klart att hjärtat kommer banka lite fortare, så jävla klart man blir förvirrad ifall man tryckt i sig för mycket av det goda.

Men för det ser du inte folk som gråter som små fjortisar på Flashback som du gör.

Helvete, lägg av bara!
Fan vad förbannad man ska bli hela jävla tiden.

Tja,

Now fuck off, Du din sorgliga lilla människa.
Citera
2008-02-19, 22:44
  #52
Medlem
Lalaquins avatar
Tror cola nöten bara var som om du tog dig en 4-5 koppar kaffe, det var desoxy'n som drog igång dig

"Varning: Detta är en mycket potent drog och ska användas med respekt, tänk på ett par korn kan hålla er vakna i 20 timmar till så ta det lugnt." SD ang Desoxy

Så ja, att ta dubbel av en starkdos va nog det som gjorde allting i princip. Tror inte colanöten spelade in så mycket.

Vad jag inte förstått är om du ringde 112 eller ifall du berätta för nån du kände om att du tagit droger?
Citera
2008-02-20, 01:09
  #53
Medlem
NillRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Jag har inget emot "Desoxy" eller kola nut! Men som en varning ska man respektera dem.
Man ska naturligt vis inte som jag ta 2st stimultanter som fungerar på ~samma sätt.

Utan ska/vill man testa, ta rekomenderad "normal dos" funar inte detta ett skit.
Vänte någon dag och testa igen, med "lite starkare" och Desoxy bör man inte återdosera pga att den fördubblar at.

Du har läst desoxytråden antar jag, då du postat i den? Väldigt många har varnat för vad som kan hända, och du går och choxkökar dosen långt över rekomenderat?

Det du beskriver är fullt normala desoxyeffekter. Du blev upp ett tag med och det sliter, speciellt om man inte är van. Ät, drick, sov som vanligt så är du helt normal om någon dag.

Du hade jävligt tur att det inte gick mycket mer illa för dig. Du har BARA dig själv att skylla, nästan så jag vill säga att du förtjänat n psykos med medföljande tripp till psykakuten.
Citera
2008-02-20, 02:31
  #54
Avstängd
XIlluminatiXs avatar
Jag är återhämtad idag, ber om ursäkt för mina grova kommentarer.

Du måste fått en jävla stark panik & ångest attack.
Vilket måste varit överdoseringen som den utlösande faktorn i det hela.



By : Flumm & tugg på hel tid!
Citera
2008-02-21, 15:08
  #55
Medlem
Rogge-s avatar
Ditt jäkla pulver. Du ska vara riktigt glad åt att det inte gick ännu sämre. Du verkar inte ha fått mer än något starkare effekter än jag fick på 10 första gången, skiten satt då i en vecka. Precis samma sak har hänt två bekanta.
Allt detta finns att läsa på alla möjliga ställen, inte minst här på FB i den stora desoxy-tråden. Men ändå så går du och sliter i dig 20mg första gången. Du har förmodligen nån slags naturlig tolerans för hade det varit jag så är jag nästan övertygad om att det mer eller mindre resulterat i psykos.
Citera
2008-02-21, 15:44
  #56
Medlem
Brunbanans avatar
Kan säga att jag känner fortfarande en stirrig känsla i kroppen, måndagen var fruktansvärd.
Feber och andra besvär gör det hela inte lättare.

Ni som testad desoxy, Blev erat närminne totalt förstört under början av "färden" ?
Jag kunde inte slutföra en mening längre sekunder.
Jag kunde inte gå till ett annat rum för att hämta något, då visste jag inte vad jag gjorde där.
Med andra ord, det var ingen njutning, bara en fruktansvärd förvirring.

Dag1: tog jag 3-4mg eller liknande och detta märktes inte av.
Jag blev aningen pratgladare men inget jag själv reagerade på.
Somnade lätt på senkvällen sen. efter 00:00 någon gång.




Du säger att skiten satt i en vecka, hur menar du satt i? vilka effekter kände du?
Citera
2008-02-21, 16:50
  #57
Medlem
Rogge-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Kan säga att jag känner fortfarande en stirrig känsla i kroppen, måndagen var fruktansvärd.
Feber och andra besvär gör det hela inte lättare.

Ni som testad desoxy, Blev erat närminne totalt förstört under början av "färden" ?
Jag kunde inte slutföra en mening längre sekunder.
Jag kunde inte gå till ett annat rum för att hämta något, då visste jag inte vad jag gjorde där.
Med andra ord, det var ingen njutning, bara en fruktansvärd förvirring.

Dag1: tog jag 3-4mg eller liknande och detta märktes inte av.
Jag blev aningen pratgladare men inget jag själv reagerade på.
Somnade lätt på senkvällen sen. efter 00:00 någon gång.




Du säger att skiten satt i en vecka, hur menar du satt i? vilka effekter kände du?

När det var som värst kunde jag knappt gå från tanke till ett enstaka ord.

Var totalt omöjligt för mig att äta och dricka ett tag av den enkla anledningen att jag inte klarade av att utföra uppgiften att göra iordning nånting.

Hade sömnproblem, värk i leder, överspändhet, högre puls än normalt, förändrade tankegångar, osv i mer eller mindre en vecka. Precis en vecka efter intag hade jag en riktigt kass dag rent mentalt. Ville slå ihjäl alla jag såg, blev helt mordisk. Dagen efter kände jag mig normal. Exakt samma sak rapporterade en bekant.
Citera
2008-02-21, 16:56
  #58
Avstängd
TheSerpents avatar
Men är det schysst i lagom dos då? för detta låter ju inte som något man vill stoppa i sig frivilligt!
Citera
2008-02-21, 19:20
  #59
Medlem
Brunbanans avatar
Jag tror en bra dos ligger på 3-5mg, iaf för mig.
Intaget vid 1st tillfälle tidigt på morgonen :P

Dock kommer du inte känna dig "hög" men du kommer vara aningen piggare och öppen.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback