Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-20, 18:54
  #13
Medlem
Schnauzers avatar
lånar också tråden. är spelbutiken pålitlig? de är ganska mycket billigare än de andra konkurenterna och det ska tydligen inte tillkomma någon frakt. tänkte beställa far cry 2 samt fallout 3 och spelbutiken verkar vara det billigaste stället.
Citera
2008-10-20, 19:22
  #14
Medlem
Twangs avatar
Jag beställde Unreal Tournament 3 därifrån för 119:-. Spelet kom aldrig, ringde upp dom och dom hade skickat det. Visade sig sen att posten hade gjort fel i sitt adressystem men spelbutiken gjort allt rätt.
Väldigt trevlig support och snabba leveranser(om man bortser från postens misstag). Skulle utan tvekan beställa därifrån igen.
Citera
2008-10-20, 19:24
  #15
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
lånar också tråden. är spelbutiken pålitlig? de är ganska mycket billigare än de andra konkurenterna och det ska tydligen inte tillkomma någon frakt. tänkte beställa far cry 2 samt fallout 3 och spelbutiken verkar vara det billigaste stället.

jag har själv förbokat far cry 2 till ps3 och det gjorde jag förra måndagen. Jag hoppas sannerligen att jag får det i bra tid, alltså 1 dag innan eller på release dagen
Citera
2008-10-20, 19:28
  #16
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
lånar också tråden. är spelbutiken pålitlig? de är ganska mycket billigare än de andra konkurenterna och det ska tydligen inte tillkomma någon frakt. tänkte beställa far cry 2 samt fallout 3 och spelbutiken verkar vara det billigaste stället.
jag har själv bokat Far Cry 2 till ps3 från spelbutiken och detta gjorde jag förra veckan, Jag hoppas sannerligen att jag får spelet i god tid, som alltså är dagen innan det släpps eller på själva D-Day. Får hoppas det, på deras sida står det nämnligen att om man förbokar så brukar dem skicka det så man får det dagen innan.
Citera
2008-10-20, 19:28
  #17
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
lånar också tråden. är spelbutiken pålitlig? de är ganska mycket billigare än de andra konkurenterna och det ska tydligen inte tillkomma någon frakt.
Jadå, man kan lita på dom. Beställde senast förra veckan två spel som damp ner i brevlådan 2 dagar senare.

Annars kan du kolla in Play.com, har också fri frakt.

Citera
2008-10-20, 19:30
  #18
Medlem
Schnauzers avatar
tack för svaren, blir alltid misstänksam när det är billigare än konkurenterna
känns bra att uppmuntra ett företag som försöker sälja spel så billigt som möjligt, speciellt när konsollspel ofta är ganska dyra.
Citera
2008-10-20, 21:35
  #19
Medlem
Schnauzers avatar
jag kan ju inte ens registrera mig på deras hemsida :/
formuläret man ska fylla i för att skapa ett konto är ju helt upp fuckat.

EDIT: haha, missade en liten knapp som hämtade alla personuppgifter och all information åt en
Citera
2008-10-27, 23:46
  #20
Medlem
Krids avatar
Fick mitt Cod4 därifrån och det tog 2 dagar, så tummen upp från min sidan
Citera
2008-11-01, 18:35
  #21
Medlem
clas_ohlssons avatar
Kanske en onödig bump, men angående spelbutiken.se och fakturan. Är det inte så att man får den per mail? Fakturan alltså, och bara själva "beställningsformuläret" med i paketet?
Citera
2008-11-01, 19:10
  #22
Medlem
Det står klart och tydligt på hemsidan att man får fakturan till sin MAIL, bara o skriva ut! har köpt flera gånger från spelbutiken och det har fungerat perfekt!!
Citera
2008-11-04, 06:12
  #23
Medlem
Impulse202s avatar
Måste hålla med ovanstående, har inte haft några som helst problem med Spelbutiken... Tror bara du hade oturen att bli den missnöjda kunden, alla kan ju göra fel ibland.
Citera
2008-11-04, 19:35
  #24
Medlem
offe_mans avatar
Sålde spel till dem en gång och tog för lång tid innan jag fick mina kronor tillbax
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback