Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Lance
Det är ju helt sjukt.. Är jag blind eller varför finns det ingenstans i något av alla de program jag testat en ruta man kan kryssa i där det står t.ex. "Highligth/Mark every OTHER file" för att sedan DELETE!
I Tidy Up! fanns det en liknande funktion... Dock så måste man såklart köpa skiten för att kunna hitta alla dupes...
Ladda hem iSerial från
http://www.serialz.to/serialbox.html och ladda hem 2008-02 (inklusive dem neuen Serial Reader 2.0.3).
Öppna programmet iSerial och öppna preferences. Välj serialbox fliken och tryck install now. Välj Serial Box 02-2008.sb2 filen där du har installerad den. Där finns en massa serials till program så att du behöver inte köpa de.
Men jag rekommenderar att du går igenom inställningar i iTunes och tar bort att den kopierar till iTunes mappen. Ta bort sedan alla låtar från iTunes genom att välja alla och radera, men klicka att de ska inte kastas i soptunnan. Sedan flytta över filerna från den mappen du har musiken och njut. Sedan kan du ta bort all musik från itunes mappen och problemet är löst...hoppas jag