• 1
  • 2
2008-02-13, 17:12
Bannlyst
Hej alla glada

Igår knaprade jag 2 st alprazolam 1mg tabletter. Jag har aldrig provat benso eller någon annan drog heller för den helen så min tolerans borde ju va lika med noll. Men resultatet blev ingenting. Och det är recepsbelagda från apoteket så inget från fejk "från gatan" som inte funkar. Utan riktiga fina piller

Jag och en kompis håller på med ett projekt, och utan att gå in nämre på det så är det nödvändigt att knapra dessa piller, och ingenting jag tänker fortsätta med, utan en engånsgrej.

Jag väntade en halvtimme, inget resultat, 1 timme gick och även 2. Efter det drog jag slutsatsen att jag knaprat för lite för att bli "flummig". Och gick för att sova istället samtidigt som jag bestämde mig för att göra ett nytt försök imon istället (idag alltså)

Så nu är frågan, hur många bör jag ta för att känna mig skön? Jag har som sagt aldrig tagit något innan, är 19 år, 180 lång och väger 55 kg.

MVH
2008-02-13, 17:13
Medlem
noreones avatar
brukar räcka med 2 mg för mig iallafall..
2008-02-13, 17:15
Medlem
RoidRages avatar
Vill du bli flummig och kanske boosta effekten kan du skölja ner pillren med grapejuice. Funkar finfint.
2008-02-13, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia:)
Hej alla glada

Igår knaprade jag 2 st alprazolam 1mg tabletter. Jag har aldrig provat benso eller någon annan drog heller för den helen så min tolerans borde ju va lika med noll. Men resultatet blev ingenting. Och det är recepsbelagda från apoteket så inget från fejk "från gatan" som inte funkar. Utan riktiga fina piller

Jag och en kompis håller på med ett projekt, och utan att gå in nämre på det så är det nödvändigt att knapra dessa piller, och ingenting jag tänker fortsätta med, utan en engånsgrej.

Jag väntade en halvtimme, inget resultat, 1 timme gick och även 2. Efter det drog jag slutsatsen att jag knaprat för lite för att bli "flummig". Och gick för att sova istället samtidigt som jag bestämde mig för att göra ett nytt försök imon istället (idag alltså)

Så nu är frågan, hur många bör jag ta för att känna mig skön? Jag har som sagt aldrig tagit något innan, är 19 år, 180 lång och väger 55 kg.

MVH

Alltså... tar man så låga doser xanor så känner man oftast inget speciellt, såvida man inte lider av ångest. För att bli flummig finns det dessutom bättre benso än xanor, bla. iktorivil funkar bra att flumma på.
2008-02-13, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noreone
brukar räcka med 2 mg för mig iallafall..

Skumt. Är jag extra tolerant kanske? Eller överskattar jag drogens effekt så att jag kanske den faktiskt funkade på mig utan att jag själv märkte det? Eller väntade jag för kort tid och sov bort det? Hur länge tar det innan den verkar? Ska inte skiten ha kort halveringstid.
2008-02-13, 17:30
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Skumt. Är jag extra tolerant kanske? Eller överskattar jag drogens effekt så att jag kanske den faktiskt funkade på mig utan att jag själv märkte det? Eller väntade jag för kort tid och sov bort det? Hur länge tar det innan den verkar? Ska inte skiten ha kort halveringstid.
sov du gott?
2008-02-13, 17:32
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Jag tror att du helt enkelt har överskattat bensodiazepiners ruspotential. Vad hade du förväntat dig? Många tycks tro att benso är något extremt roligt och skönt som amfetamin eller ecstacy. Dom fungerar riktigt skönt mot ångest och sömnproblem, och om du överdoserar dom och blandar det med alkohol så blir du ett slöddrande mongo med noll närminne. Det är ungefär så dom fungerar.
2008-02-13, 17:36
Bannlyst
Ok, då har jag nog överskattat skitens förmågor.

Jag testar dra i mig 5 st ikväll, vad bör jag förvänta mig? Inte ett skit som igårkväll?
Senast redigerad av Sofia:) 2008-02-13 kl. 17:42.
2008-02-13, 17:39
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag tror att du helt enkelt har överskattat bensodiazepiners ruspotential. Vad hade du förväntat dig? Många tycks tro att benso är något extremt roligt och skönt som amfetamin eller ecstacy. Dom fungerar riktigt skönt mot ångest och sömnproblem, och om du överdoserar dom och blandar det med alkohol så blir du ett slöddrande mongo med noll närminne. Det är ungefär så dom fungerar.

Ord! Förväntar man sig någon wow-effekt av Xanor blir man besviken. Har man dock ångest och tar dem så känns det nästan euforiskt, men det är väl för att man slipper helvetet för några timmar snarare än att själva benson skulle ge något rus.
2008-02-13, 17:41
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Ord! Förväntar man sig någon wow-effekt av Xanor blir man besviken. Har man dock ångest och tar dem så känns det nästan euforiskt, men det är väl för att man slipper helvetet för några timmar snarare än att själva benson skulle ge något rus.
Ord på det!
2008-02-13, 17:43
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ok, då har jag nog överskattat skitens förmågor.

Jag testar dra i mig 5 st ikväll, vad bör jag förvänta mig?

Att du somnar samt eventuellt problem med minnet. Blanda inte med något annat typ sprit när du tar så relativt många(pga din bristande tollerans) för då kan du ställa till det ordentligt även om det enda du har till hands är en telefon. Sen kan du säkert bli lite vinglig osv. om du tar 5mg utan tollerans. Passa andningen bara, då jag inte vet om det är en stor eller liten dos jämfört med dig som individ, alla reagerar olika...Försiktighet framför allt så vi slipper läsa artiklar i kvällspressen...
2008-02-13, 17:44
Medlem
Gateways avatar
Tar det ofta inte en tid innan läkemedel såsom Alprazolam ger effekt? Eller vänta, det kanske bara gäller SSRI? Är ej så insatt .

MVH
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in