2008-02-12, 21:04
Medlem
madameeves avatar
Jag funderar lite och har sökt utan att hitta något ( även här ) efter tips om något program där man kan göra planlösning och så för att tex inreda med en blick ovanifrån eller vad man ska kalla det.

Så har ni tips på namn och ställen man kan finna dem på ( helst gratis men inte ett måste ) så dela gärna med er.
Citera
2008-02-12, 21:17
Medlem
AutoCAD fungerar väl bra? Kostar en jävla massa tror jag, men inte om man har tillgång till internet
Citera
2008-02-12, 21:55
Medlem
madameeves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qzr1
AutoCAD fungerar väl bra? Kostar en jävla massa tror jag, men inte om man har tillgång till internet

Vet du möjligtvis hur det fungerar och hur resultatet blir?

Är ute efter något som får det att likna det man kna finna som planlösningar från olika bostads företag och uthyrare eller vad man ska kalla dem
Citera
2008-02-12, 22:29
Medlem
Så här såg ett gammalt skolarbete jag gjorde ut: http://img135.imageshack.us/img135/3695/cadki0.png

Kanske inte så jättebra gjort, men sådär kan det se ut. Jag har endast läst CAD A på gymnasiet och hade en värdelös lärare så jag kan inte speciellt mycket. Programet är inte så svårt att använda heller vad jag kan komma ihåg. Vad jag vet så är detta det populäraste ritprogramet i 2d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in