Jag har inte sysslat med musik särskilt länge (införskaffade ett musikprogram kallat reason efter att jag hade läst om programmet på internet), men jag tycker att det är intressant att se hur mycket nytt det finns att lära.
Det här är mitt första verk som jag lagt ut på internet.
Lyssna gärna och kommentera, ge råd och kritisera.
Jag har inte sysslat med musik särskilt länge (införskaffade ett musikprogram kallat reason efter att jag hade läst om programmet på internet), men jag tycker att det är intressant att se hur mycket nytt det finns att lära.
Haha riktigt skön låt, kanske ingen sån låt som man sitter och lyssnar på konstant men den hade passat grymt bra i en film eller ett spel eller något liknande.
Det enda rådet jag kan ge är att göra den lite mer omväxlande med något som bryter av lite, den hade varit ännu mer intressant då, fast det är bara en personlig åsikt.
Jag hoppas verkligen att den kan användas till något mycket bättre!
Har lagt ut den som free download på soundclick och hoppas någon filmmakare (liten eller stor)eventuellt skall använda den i någon kort- eller långfilm.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!