Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-11, 18:40
  #1
Medlem
Lova Ms avatar
Jag HAR sökt men inte fått nåt riktigt svar på min fråga: Syns Phenazepam i urinprov och i så fall hur länge?
Citera
2008-02-11, 19:45
  #2
Medlem
Lova Ms avatar
Kan NÅGON svara? Tar typ 30 sekunder...
Citera
2008-02-11, 19:46
  #3
Medlem
Ja det syn mitt syntstet och gjorde de både gångerna på ca 2 veckors mellanrum.
Citera
2008-02-17, 12:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scottboy
Ja det syn mitt syntstet och gjorde de både gångerna på ca 2 veckors mellanrum.

VA? .1 vad är ett syntstet ??
.2 så de söker alltså efter laglilga preparat i tester numera mao


ifrågasätter inte att du åkt dit på phena ,har tagit upp frågan flera gr tidigare
men kan du beskriva detta lite mer utförligt

sticka ? test taget vart ? .sågs på screening ? osv osv .. kan du inte be att få ut ditt test och posta det här så vi övriga kan forska lite i detta ..

Någon annan som pissat och klarat sig / åkt dit ?
Citera
2008-02-17, 13:43
  #5
Medlem
MARULKENs avatar
De söker inte på lagliga droger men jag antar att phenazepam ger utslag som vilken bezodiazepin som helst. Vill de sedan veta vad för slags benzo får dom väl rota vidare och då ser dom om det är phenazepam eller nåt annat.
Använde själv phenazepam regelbundet och tänkte tanken att man ev. kan bli testad och undrar hur dom gör, antog ju att de skulle se benzo men inte vilken.
Detta gjorde att jag struntade i det iom att jag har recept på Stesolid och phenazepam är laglig så det kändes inte som något att ora sig över.
Citera
2008-02-19, 13:52
  #6
Medlem
Det värkar adrig få ur kroppen syns på varje test jag tagit nu, kanske 4 st under 3 veckor
Citera
2008-02-19, 20:31
  #7
Avstängd
MushIiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scottboy
Det värkar adrig få ur kroppen syns på varje test jag tagit nu, kanske 4 st under 3 veckor
Det är ju lagligt? säg det till dom eller skiter dom i det?
Citera
2008-02-20, 02:59
  #8
Awaiting Email Confirmation
Ett blodprov visade på barbiturater för mig. Men fenazepam är lagligt i Sverige eftersom det inte är klassat..
Citera
2008-02-20, 03:14
  #9
Avstängd
MushIiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschbladet
Ett blodprov visade på barbiturater för mig. Men fenazepam är lagligt i Sverige eftersom det inte är klassat..
skumt...
Citera
2008-02-20, 07:44
  #10
Medlem
HyperHoes avatar
Det visas på blod prov, ja. Du kan dock inte bli straffad för det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback