• 47 877 online
  • 1 146 397 medlemmar
  • 59 344 999 inlägg
2008-04-18, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-ray

Hemskt ifall killen inte är skyldig dock.

Precis, uthängningar är skit, oavsett om man är oskyldig, eller om det är ett brott begånget för länge sedan. Uthängningar ska bara ske när brottet är färskt, och om dom vunnit laga kraft!
Citera
2008-04-18, 20:31
Avstängd
MYLINGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilleaf
Precis, uthängningar är skit, oavsett om man är oskyldig, eller om det är ett brott begånget för länge sedan. Uthängningar ska bara ske när brottet är färskt, och om dom vunnit laga kraft!

Tog du åt dig eller?Har du själv blivit uthängd tidigare?Annelies sambo är en psykopat och det är HAN som ligger bakom försvinnandet...
Senast redigerad av MYLING 2008-04-18 kl. 20:37.
Citera
2008-04-18, 23:31
Medlem
Så här säger den misstänkte bara dagar efter att Annelie försvann, och då ärendet fortfarande bara handlade om en försvunnen person.

-Hittills har han inte gett upp hoppet om att finna henne.
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas Olofsson
Nej, men hon lär inte ligga här nånstans eftersom vi har sökt överallt i området.

Sedan är det som att han kommer på sig själv med att försäga sig varpå han tillägger...
Citat:
Jag hoppas bara att hon kommer tillbaka levande, sedan får det ha hänt vad som helst....

Källa: http://www.olandsbladet.se/updater/f...0000000045.pdf
Citera
2008-04-28, 18:54
Avstängd
MYLINGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Så här säger den misstänkte bara dagar efter att Annelie försvann, och då ärendet fortfarande bara handlade om en försvunnen person.

-Hittills har han inte gett upp hoppet om att finna henne.

Sedan är det som att han kommer på sig själv med att försäga sig varpå han tillägger...

Källa: http://www.olandsbladet.se/updater/f...0000000045.pdf

Han ser verkligen skitnödig ut på bilden eller rättare sagt "JAG ÄR SKYLDIG"!
Citera
2008-12-20, 11:35
Avstängd
MYLINGs avatar
Annelie Ojonen Försvunnen 1997

Är det bara jag som tycker att försvinnandet av Annelie Ojonen 1997 påminner mycket om mordet på Nathalie Johansen?

Har inte så mycket att gå på förutom föräldrarnas hemsida om Annelie.
Pojkvännen var visst misstänkt och läste någonstans att han är en psykopat som kunde bli aggressiv för det lilla minsta.

Någon som vet om polisen har undersökt området kring skjutbanan där dom hittade krossat lyktglas och "HELP" skrivit i sanden?
Kanske hon ligger nergrävd i området...

Tycker det är dags att granska A*dreas O*lofsson lite mer....
http://web.telia.com/~u48502983/
Senast redigerad av MYLING 2008-12-20 kl. 11:37.
Citera
2008-12-20, 16:04
Medlem
Flus avatar
Förra numret av tidningen Misstänkt (nr 4 2008) hade en ganska lång artikel om fallet, 6 sidor. Det finns nog inte i butik längre men går antagligen att få tag på om man ringer deras kundservice (08-454 95 40).
Citera
2008-12-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Förra numret av tidningen Misstänkt (nr 4 2008) hade en ganska lång artikel om fallet, 6 sidor. Det finns nog inte i butik längre men går antagligen att få tag på om man ringer deras kundservice (08-454 95 40).
Eller så gör du oss alla intresserade en stor tjänst och skannar in och lägger upp
Citera
2008-12-21, 21:26
Medlem
Paines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYLING
Tycker det är dags att granska A*dreas O*lofsson lite mer....
http://web.telia.com/~u48502983/

Han har blivit jäkligt noggrant granskad. Antingen finns inte bevisen eller så är han oskyldig. Han arbetade väl som byggnadsarbetare vid tidpunkten för försvinnandet och jag har för mig att polisen till och med hackade upp betongen eller nåt liknande, där mannen hade arbetat, eftersom de trodde att kvinnan kunde finnas där.
Citera
2008-12-22, 17:12
Medlem
MrFiremans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paine
Han har blivit jäkligt noggrant granskad. Antingen finns inte bevisen eller så är han oskyldig. Han arbetade väl som byggnadsarbetare vid tidpunkten för försvinnandet och jag har för mig att polisen till och med hackade upp betongen eller nåt liknande, där mannen hade arbetat, eftersom de trodde att kvinnan kunde finnas där.

Nja däremot jobbade han som grävmaskinist i Kalmar, platsen närmare bestämt i Södercentrum, där polisen gav order att gräva upp gatorna där han nyligen hade grävt.
Citera
2008-12-22, 19:30
Medlem
Per-Martins avatar
Han ser fanemig ut som ett utvecklingsstört alien,
Ned till höger,
http://www.olandsbladet.se/updater/f...0000000045.pdf
Citera
2008-12-23, 23:44
Medlem
Paines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFireman
Nja däremot jobbade han som grävmaskinist i Kalmar, platsen närmare bestämt i Södercentrum, där polisen gav order att gräva upp gatorna där han nyligen hade grävt.

Okej så var det. I stand corrected. Hur det än var med detaljerna så lär pojkvännen vara noggrant utredd. Sen om han är oskyldig eller ej är ju en annan sak.
Citera
2008-12-27, 13:06
Medlem
MrFiremans avatar
Något jag undrat över är hur pass ordet "HELP" som var skrivet i sanden vid skjutbanan, kommit dit, där man även hittade resterna efter bakljusglaset från hennes bil.

Har inte läst eller hört något avfärdande gällande detta.

"Vid gamla skyttebanan spärras på eftermiddagen området
av. I sanden har ordet HELP skrivits med stora bokstäver, jämte ett handavtryck. Linjerna är raka och ser inte ut att ha skrivits i en hast"
Citera