Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-10, 21:29
  #1
Medlem
psyk-os avatar
Har blivit utsatt för mycket "Mystiskt spam" på sistånde , misstänker att någon som kan min hotmail jävlats med mig.

Och nu blev jag nyfiken , vad mer kan man göra ? (förutom att använda min hotmail i allmänna chatter till pinsamma ändamål) .

Kan man beställa någonting i förskott med endast en hotmail ? tvivlar på det men nånting åt det hållet borde endå gå , typ någon slags prenumeration om man kan ens hotmail + adress och sånt.

Kan man göra något bus med någons hotmail på porrsidor?

osv,osv..

Är väldigt intresserad av detta ämne så jag suger gärna åt mig all info om detta.
2008-02-10, 21:31
  #2
Medlem
Luxuss avatar
Du kan ju alltid skicka skojiga mail där du berättar snuskiga limerickar . brukar liva upp
2008-02-10, 21:33
  #3
Medlem
irbors avatar
Hur tänkte du när du la den här i Brott & Straff?

"namn@hotmail.com" står ju inte direkt på en adress och om någon ska beställa hem något till dig och kan ditt namn så kvittar det om dom kan din mail eller inte.

Dom kan väll regga din mail för massa nyhetsbrev ifrån porrsidor och diverse spam men det är väll allt.
2008-02-10, 21:50
  #4
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irbor
Hur tänkte du när du la den här i Brott & Straff?

"namn@hotmail.com" står ju inte direkt på en adress och om någon ska beställa hem något till dig och kan ditt namn så kvittar det om dom kan din mail eller inte.

Dom kan väll regga din mail för massa nyhetsbrev ifrån porrsidor och diverse spam men det är väll allt.

Jag är också lite sugen på den infon
Tråd låst.
/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback