Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-08, 19:25
  #1
Avstängd
EnHeltVanligDags avatar
Vadfan är det som händer egentligen? Min morsa kör Taxi och varje vecka går det inte en kväll i veckan minst där hon blir hotad av någon svensk som haft för många öl, eller någon invandrare som inte vill betala.

Bara häromdagen i Göteborg blev ju en taxi-förare knivhuggen.

(Detta är inside information då min morsa är mycket nära kompis med offret.)

4 Svenska ungdomar gick på taxin, och när han körde, så säger en av dem helt plötsligt "Varför pratar du inte för?"
"-Vad ska jag säga?"

Då blir en av killarna upprörda och säger "Amen, då kan du fan hålla käften!"

Föraren blir chockad av killens betéende och frågar vad hans problem är, då helt plötsligt så ber dem föraren stanna dem mitt ute i stan, dem betalar för sin resa, och precis när killen går av bilen, så tar han och sparkar taxiföraren rakt i ansiktet så han bröt sin näsa, när taxiföraren sen försöker lämna bilen, så hoppar Killens tjejkompis på honom och slår honom i bakhuvudet med en väska, så han ramlar, och från ingenstans så tar killen fram en kniv och kör in den i hans axel?

Taxiföraren är invandrare, från Iran och när det hoppade fram 2 fulla människor på vägen, så hade han tutat mot dem, och då sa denna "killen" -Du, sådär gör vi fan inte I sverige!!

Gör inte vadå? Skulle han köra på dem istället?

Våldet mot taxiförare ökar och ökar, och med tanke på att min morsa kör taxi så blir man ju lite orolig.

Visst kan man säga att dem 4 var rassister som ville ut och slå ner blattar, men slår man då inte ner kaxxiga 17-åringar som går runt i gäng och skit istället för att gå på en oskyldig taxichafför som bara försöker skapa ett bra liv åt sina barn och familj?
Citera
2008-02-08, 19:26
  #2
Avstängd
EnHeltVanligDags avatar
Fast ja, det är ju klart, taxiförraren måste ha provocerat ungdomarna! För alla vet att Svenskar inte gör sånt här oprovocerat, för att dem är förklaringen av perfektion! Jag är säker på att en 45 årig taxi-förare inte har något bättre för sig än att provocera ungdomar.

PS: Dem var inte påverkade av alkohol eller dylikt. Jag har letat lite efter länken för jag har för mig att jag såg den på GP's hemsida för 2-3 dagar sen, eller kanske var det igår? Ska fortsätta söka.

Ahh, here you go:

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=399855
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback