• 2
  • 3
2008-02-10, 16:59
Medlem
Rakiis avatar
Säga vad man vill men jag tror att Alt. sexualliteter blir ett bättre tillhål och forum efter att ha tillfört ett underforum för hebefiler och pedofiler där man skall kunna sansas och hålla en god ton utan att trådarna blir nerspammade av hatinlägg och dylikt, jag ser fram emot att besöka den nyöppnade delen då den väl öppnas. Någon som vet hur det går till då admin och moderatorerna letar nya moderatorer, diskuteras det i Outlaw?
Citera
2008-02-10, 17:42
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Säga vad man vill men jag tror att Alt. sexualliteter blir ett bättre tillhål och forum efter att ha tillfört ett underforum för hebefiler och pedofiler där man skall kunna sansas och hålla en god ton utan att trådarna blir nerspammade av hatinlägg och dylikt, jag ser fram emot att besöka den nyöppnade delen då den väl öppnas. Någon som vet hur det går till då admin och moderatorerna letar nya moderatorer, diskuteras det i Outlaw?

Enligt vad jag har förstått så initierar admin en tråd på outlaw där man diskuterar olika möjliga kandidater, de existerande moderatorerna röstar om lämpligheten på de föreslagna kandidaterna, sedan så bestämmer admin Vi har ju en adminokrati här på forumet
Citera
2008-02-11, 08:00
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Enligt vad jag har förstått så initierar admin en tråd på outlaw där man diskuterar olika möjliga kandidater, de existerande moderatorerna röstar om lämpligheten på de föreslagna kandidaterna, sedan så bestämmer admin Vi har ju en adminokrati här på forumet

Ja, och?

Hosta ditt egna forum och hitta frivilliga icke-betalda mods om galoscherna inte passar.
Citera
2008-02-11, 18:55
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Ja, och?

Hosta ditt egna forum och hitta frivilliga icke-betalda mods om galoscherna inte passar.

Är det inte tröttsamt att rapa samma svar så fort någon vågar sig på att ifrågasätta hur forumet drivs och sköts?

Tur iaf att inte alla är av samma uppfattning för då hade väl Sturarna härjat än idag.
Citera
2008-02-11, 23:30
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ja, och?

Är du helt blåst? Var någonstans har jag skrivit att jag tycker att det är FEL att admin bestämmer, tvärtom så tycker jag att det är storsint av honom/henne att han/hon faktiskt låter de existerande moderatorerna komma till tals! Om jag var juridiskt ansvarig för flashback så skulle jag definitivt vilja ha sista ordet i alla sådana frågor...

Tycker personligen att det är alldeles för mycket demokrati i samhället i stort, en upplyst despoti vore att föredra i många fall.
Citera
2008-02-12, 17:32
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Är det inte tröttsamt att rapa samma svar så fort någon vågar sig på att ifrågasätta hur forumet drivs och sköts?

Tur iaf att inte alla är av samma uppfattning för då hade väl Sturarna härjat än idag.

Betalade sturarna avgifterna för forum?

Fan vad du legat av dig, Samhain!

Det fanns en tid då du kunde ryta ifrån på riktigt. Vad hände, blev du gammal eller?

IBM replikerade - jag väljer att ignorera detta. Hans förvirring äcklar mig. Gnälla om adminokrati i ena ögonblicket för att spela oförstående i nästa. Tror han att vi är lika lättlurade som barnen han försöker bjuda på godis?

Skapa ett eget peddoforum om galoscherna inte passar. Det är ju faktiskt barnsligt så som ni gnäller.
Citera
2008-02-12, 17:53
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
IBM replikerade - jag väljer att ignorera detta. Hans förvirring äcklar mig. Gnälla om adminokrati i ena ögonblicket för att spela oförstående i nästa. Tror han att vi är lika lättlurade som barnen han försöker bjuda på godis?

Skapa ett eget peddoforum om galoscherna inte passar. Det är ju faktiskt barnsligt så som ni gnäller.

På sig själv känner man andra...
Citera
2008-02-12, 18:04
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Betalade sturarna avgifterna för forum?

Fan vad du legat av dig, Samhain!

Det fanns en tid då du kunde ryta ifrån på riktigt. Vad hände, blev du gammal eller?

Inte så mycket gammal som trött

Jag skiter faktiskt fullständigt i pedofilforumets vara eller inte vara. Vänder mig enbart mot den alltmer spridda uppfattningen att om man inte gillar läget kan man dra åt helvete. Jag är fullständigt medveten om att det här är Admins lekplats och att han har total bestämmanderätt över allt som sker här men var inte naiv och tro att det är han som gjort FB till vad det är idag. Det är medlemmarnas vilja att hela tiden utmana givna regler och normer, medlemmarnas motstånd mot att "gilla läget" som gjort att FB idag är en hyfsat liberal mötesplats. Hade alla agerat enligt din uppmaning hade FB inte stått Kamratposten långt efter.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in