2012-04-14, 22:12
Medlem
sXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillaJanne
Jag hade en väldigt trevlig disskussion med honom igår och jag skulle gärna vilja återupprätta vårt samtal. Jag har försökt att skicka pm men det går ju inte eftersom han är avstängd.

Problemet måste lösas

Om du läser Godzillaa så kan du snacka med mig här http://tinychat.com/igcf9

Bra. Hoppas han hör av sig snart då.

Citat:
Ursprungligen postat av Akecheta
Inget illa ment om positiva klubben, jag är svajig. Livet bara rasar...

Kolla pm.

Citat:
Ursprungligen postat av Elegiiih
Jag måste prata med någon nu innan det sprider sig. Jag kommer gå sönder någonting är trasigt jag måste prata med någon nu jag måste ha hjälp nu.

Kolla pm.
2012-04-15, 02:25
Medlem
m3isters avatar
någon här inne som har panik ångest och kan kontrollera det bättre än jag? orkar verkligen inte denna skiten sitta uppe varje natt med illamående ont i bröstet orolig osv osv.................förstör hela mitt liv
2012-04-15, 08:52
Medlem
nån som har lust o prata... mår dåligt.. heh
2012-04-15, 14:08
Medlem
Julbordsspecials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elegiiih
Jag måste prata med någon nu innan det sprider sig. Jag kommer gå sönder någonting är trasigt jag måste prata med någon nu jag måste ha hjälp nu.

Skicka ett PM om du vill ha någon att prata med. Jag ställer upp för dig.

Ha det bra.
2012-04-18, 22:56
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m3ister
någon här inne som har panik ångest och kan kontrollera det bättre än jag? orkar verkligen inte denna skiten sitta uppe varje natt med illamående ont i bröstet orolig osv osv.................förstör hela mitt liv

Jag har paniksyndrom samt GAD och jag har haft det sen i julas. Själv började jag träna och ta tag i mitt liv, se till att göra små saker som håller igång dig, städa laga mat ja vad vet jag, vad som helst som får dig att sluta tänka på ångesten. Det är så jag klarar mig, det fungerar ibland...
2012-04-18, 23:05
Medlem
Driftkuckus avatar
Jag finns oxå som ett virtuellt bollplank om någon vill snacka av sig lite. Ingen ska behöva må dåligt, det krävs ju bara några rader, så kanske man kan hjälpa någon stackars själ-

bara till att pm:a.
2012-04-19, 20:48
Medlem
4themandems avatar
Känner mig allmänt nere, paranoid och extremt ensam. Hade nog inte dött av lite casual chat, tack på förhand. Skriv även till mig om ni behöver skjuta iväg lite problem som ni har ev om ni mår psykiskt dåligt.

Tack på förhand.
2012-04-21, 21:31
Medlem
Har hela kvällen/natten ledig så om någon vill snacka/ha råd av någon utomstående så finns jag på skype. Skicka ett PM isåfall.

peace
2012-04-26, 03:30
Medlem
Solidaritet92s avatar
Jag har panik och oro och skulle gärna behöva snacka med någon om det finns någon som ställer upp ?
2012-04-26, 14:20
Medlem
Dr.Lecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solidaritet92
Jag har panik och oro och skulle gärna behöva snacka med någon om det finns någon som ställer upp ?

Skicka ett pm! Finns dygnet runt.
2012-04-28, 00:03
Medlem
elmens avatar
Skulle behöva få ut lite tankar som jag inte riktigt kan ta med vänner eller närstående. Antar att jag har dragit på mig panikångest/depression. Någon frivillig? Någon som inte bara säger "det blir bättre", klart som fan det blir, men jag vill ha ett opartiskt bollplank.
2012-04-28, 19:49
Medlem
Reggade mig på fb bara för detta.

Skulle gärna prata ut med någon utomstående. Har skitsvårt att lita på någon, så att prata irl med någon (kompis, psykolog osv) vill jag inte.
Har varit deprimerad till och från sedan ungefär 5 år tillbaka. Oroar mig dagligen för framtiden och har på sistone helt förlorat glädjen till så gott som allt här i livet. Befinner mig också i en sorgebearbetningsprocess för tillfället efter att ha förlorat en familjemedlem i höstas.

Har tusen tankar i huvudet som jag gärna vill ventilera med någon annan. Känns bättre att snacka om problemen med någon man inte känner eftersom den andra inte då har en förutfattad mening om en.

Skicka ett privat meddelande om du känner för det..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in