Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-07, 20:30
  #1
Medlem
Jag mår så jävla dåligt varje gång det går för mig. Det känns som att jag har influensa i 1-2 timmar efteråt. Det spänner/smärtar i käken, runt ögonen, över pannan, nacken, rygg och fötter. Jag känner mig varm men har frossa. Blir febertrött och kan inte röra mig på 10-15 minuter. Sen mår jag som sagt dåligt i upp till 2 timmar, men oftast bara runt 1 timme.

Det gör ju att man helst inte kommer när man har samlag vilket kanske inte är så roligt för tjejen. Är det någon annan som har samma problem? Det är fan helt jävla galet!
Citera
2008-02-08, 00:48
  #2
Medlem
Du bör gå till en ungdomsmottagning. Låter jävligt stört dedär.
Citera
2008-02-08, 01:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Jag mår så jävla dåligt varje gång det går för mig...

är du fullt frisk annars? är det samma sak om du runkar?
Citera
2008-02-08, 09:19
  #4
Medlem
Sergeantens avatar
Det där låter fan inte normalt. Min största plåga är att jag blir rastlös efteråt eller hugrig

Gosa är fan inte manligt!
Citera
2008-02-08, 09:36
  #5
Medlem
cannabe²s avatar
Hade för ett tag sedan en omänsklig huvudvärk i samband med orgasm. Den kom svepande precis innan och höll i sig 30m-2h efteråt.

Det gjorde galet ont, i bakhuvudet, mycket värre än migrän. Men sen försvann det igen, jävligt konstigt.

Hur som helst, jag behövde ingen medicin eller liknande eftersom det gav sig av.
Hur länge har det pågått? Har det hållt på länge så skippa "gå-över-av-sig-själv" metoden.

Det finns många att ringa/besöka som kan ge dig klarhet i problemet. Är du inte allt för gammal så tycker jag att du borde köra bort en runda till ungdomsmottagningen, ta en kopp kaffe och hör med dom.

Lycka till!
Citera
2008-02-08, 09:48
  #6
Medlem
Jag brukar bli arg efter utlösningen, alltså riktigt elak :P Vet inte varför, men så har det varit i flera år. Håller dock bara i sig i några sekunder.
Citera
2008-02-08, 11:26
  #7
Medlem
Va fan! Trodde jag skulle få lite mer medhåll från personer med hyfsat samma problem, men det verkar som att det inte är något vanligt förekommande. Det är ju faktiskt jävligt skumt rent biologiskt/evolutionsmässigt eftersom att det gör att man inte vill komma och då minskar chansen radikalt att inte sprida sina gener vidare. Det borde ju istället belönas naturligt.

Förövrigt så har jag både migrän och spänningshuvudvärk, men annars fullt frisk vad jag vet.

Jag mår alltså inte psykiskt dåligt som jag vet att andra kan göra, får ångest och liknande. Det är enbart fysiskt. Tänk er influensa med spänningshuvudvärk så är det jävligt nära hur det känns.

Får väll söka mig till någon expert på området för svar, ungdomsmottagningen har jag aldrig varit på och jag är några år över tjugo.
__________________
Senast redigerad av dille 2008-02-08 kl. 11:31.
Citera
2008-02-08, 11:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Va fan! Trodde jag skulle få lite mer medhåll från personer med hyfsat samma problem, men det verkar som att det inte är något vanligt förekommande. Det är ju faktiskt jävligt skumt rent biologiskt/evolutionsmässigt eftersom att det gör att man inte vill komma och då minskar chansen radikalt att inte sprida sina gener vidare. Det borde ju istället belönas naturligt.

Jag mår alltså inte psykiskt dåligt som jag vet att andra kan göra, får ångest och liknande. Det är enbart fysiskt. Tänk er influensa med spänningshuvudvärk så är det jävligt nära hur det känns.

Får väll söka mig till någon expert på området för svar, ungdomsmottagningen har jag aldrig varit på och jag är några år över tjugo.

det kanske inte är meningen att dina gener ska föras vidare
Citera
2008-02-08, 11:31
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia
det kanske inte är meningen att dina gener ska föras vidare

Haha, sant. Jag kanske får "take a hint" och inse att jag inte ska knulla helt enkelt.
Citera
2008-02-08, 12:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Haha, sant. Jag kanske får "take a hint" och inse att jag inte ska knulla helt enkelt.


jag tror snarare att du borde ta och kolla upp det.
Citera
2008-02-08, 12:18
  #11
Medlem
Låter inte normalt det där, du bör kolla upp detta snarast.
Citera
2008-02-08, 16:50
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Va fan! Trodde jag skulle få lite mer medhåll från personer med hyfsat samma problem, men det verkar som att det inte är något vanligt förekommande. Det är ju faktiskt jävligt skumt rent biologiskt/evolutionsmässigt eftersom att det gör att man inte vill komma och då minskar chansen radikalt att inte sprida sina gener vidare. Det borde ju istället belönas naturligt.

Förövrigt så har jag både migrän och spänningshuvudvärk, men annars fullt frisk vad jag vet.

Jag mår alltså inte psykiskt dåligt som jag vet att andra kan göra, får ångest och liknande. Det är enbart fysiskt. Tänk er influensa med spänningshuvudvärk så är det jävligt nära hur det känns.

Får väll söka mig till någon expert på området för svar, ungdomsmottagningen har jag aldrig varit på och jag är några år över tjugo.

Några år? Har för mig man kan gå till UM upp till 25-26..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback