Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-07, 19:45
  #1
Medlem
Don Toros avatar
Ja, någon som lirat spelet som kan berätta lite om online läget? Gillade Diablo II equipment farming. Alltid kul att sitta ett par personer o chatta samt chill lira ett sådant spel för att förbättra sina gubbar!

Men är det något att ha? Liknar det D2? Berätta om era egna erfarenheter inte från reviews på internet (Det har fått dålig kritik, jag vet).
Citera
2008-02-07, 21:36
  #2
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Demo = Tråkigt.
Citera
2008-02-08, 17:35
  #3
Medlem
Don Toros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObeyTheCrab
Demo = Tråkigt.

orly
Citera
2008-02-08, 17:46
  #4
Medlem
NeonHearts avatar
Jag hoppas verkligen på detta spelet. Verkar skit shyst i karaktärs design och upplägg. Dock var demot segt pga att kraftmättaren tog slut för snabbt.
Citera
2008-02-08, 18:17
  #5
Medlem
Don Toros avatar
Alltså jag vill bara ha ngt spel där man kan farma lite equipment. Älskar "Kicken" av att t.ex. få ett bra svärd! (Nej, orkar ej börja lira ngt riktigt MMo igen)
Citera
2008-02-08, 18:27
  #6
Medlem
NeonHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro
Alltså jag vill bara ha ngt spel där man kan farma lite equipment. Älskar "Kicken" av att t.ex. få ett bra svärd! (Nej, orkar ej börja lira ngt riktigt MMo igen)
I demot så droppade monstrena rätt mkt svärd o skit så det kan du nog få i detta spelet
Citera
2008-02-08, 19:16
  #7
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObeyTheCrab
Demo = Tråkigt.
Tråkigt är det snällaste man kan säga om spelet, bara den usla kameran isig fick mig att vilja sparka valpar.

Hyr eller köp spelet när det hamnar i rea-backen, absolut inte värt 500+ kronor.
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro
Alltså jag vill bara ha ngt spel där man kan farma lite equipment. Älskar "Kicken" av att t.ex. få ett bra svärd! (Nej, orkar ej börja lira ngt riktigt MMo igen)
Det är ett MMO på så sätt att du måste "farma" områden med ett fåtal specifika monster för nya skills.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback