• 1
  • 2
2008-02-07, 16:42
Medlem
Ja, hittade denna guld musik video från Mark wahlbergs tidiga karriär som hiphopare

http://youtube.com/watch?v=UnzgNAzquCw

Kanske är lite felpostad, men känns endå bättre att lägga den här än i skvaller typ. Ja vad tycker ni? Många som säkert inte minns han som Marky Mark hehe.
Gillade den som fan när man var pojspoling på 90talet..
2008-02-07, 16:49
Medlem
BecaHas avatar
haha eminem aint got shit on wahlberg han får eminem att se ut som en whigga hahha..
2008-02-07, 16:50
Medlem
schabo-labos avatar
Den låten är ju grym. Talangfullt av honom. Skönt sväng och riktig party-låt enligt mig.
2008-02-07, 16:52
Medlem
Javisst fan är den bra även om det skriker 90tal Han är ju endå duktig, men de känns ju så fel att se han så liksom... Om man tänker på seriösa wahlberg o shooter osv..
2008-02-07, 17:51
Bannlyst
Lyssnade mycket på denna när jag var yngre.. Eller a mina föräldrar så jag kännde igen den ganska så snabbt men blev possetivt överraskad att det var Mark Walhberg... Riktigt bra skådis och ganska så bra sångare...
2008-02-07, 18:05
Medlem
Herr_Oins avatar
Dessutom har han suttit inne för mord.
2008-02-07, 18:10
Moderator
MondoBizarros avatar
En av 90-talets bästa partyrökare!
Sen att han efter det visade sig vara en jävligt bra skådis var det ju inte många som skulle trott.
2008-02-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Dessutom har han suttit inne för mord.

källa?
2008-02-07, 18:16
Medlem
irbors avatar
enda jag hittade vid snabb googling:

Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
As a young teenager, Wahlberg described himself as a troubled child who participated in several violent acts for which he was charged, later claiming to have been in trouble 20-25 times with the Boston Police Department as a youth. By the age of 13 Wahlberg had developed a serious addiction to cocaine and other substances.[7] At 15 he harassed a group of African American school children on a field trip by throwing rocks (causing injuries) and shouting epithets.[8] When he was sixteen (again using racist language) while attempting to rob a pharmacy under the influence of PCP, Wahlberg knocked a middle aged Vietnamese man unconscious with a wooden stick, left another Vietnamese man permanently blinded in one eye, and attacked a security guard.[9][10][4] Wahlberg has said that he has no recollection of the incident because he passed out just before the police caught him.[4] For these crimes, Wahlberg was charged for attempted murder, pled guilty to assault, and was sentenced to 2 years in jail at Boston's Deer Island House of Correction, of which he served 45 days.[9][11] In yet another incident when he was 21 Wahlberg fractured the jaw of a neighbor in an unprovoked attack.[12]
2008-02-07, 18:35
Medlem
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Wahlberg

Mordförsök samt lite annat.
2008-02-07, 19:09
Medlem
Jockegrillars avatar
Han är inte så lite neger heller, har typ en massa neger i blodet.

Nä men allvarligt, hur tusan har han lyckats så bra efter all den där skiten han gjort? Verkar ha många talanger, både bra och mindre bra.
2008-02-07, 19:23
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Han är inte så lite neger heller, har typ en massa neger i blodet.

Nä men allvarligt, hur tusan har han lyckats så bra efter all den där skiten han gjort? Verkar ha många talanger, både bra och mindre bra.

Definiera skit i det här fallet?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in