Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-05, 22:56
  #1
Medlem
tjoo!

nu e det såhär att jag har lånat den äkta half life 2 dvd-skivan av min polare. jag vill kunna spela half life 2 och cs source men när jag installerar det så måste jag registrera half life 2 och cs? nån som vet ngn crack/patch/program som kan fixa så jag kan spela dessa två spelen? vill kunna köra campain på dessa inte online elr ngt ? hur ska jag göra för att kunna spela dessa?
Citera
2008-02-06, 00:40
  #2
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackitosh
tjoo!

nu e det såhär att jag har lånat den äkta half life 2 dvd-skivan av min polare. jag vill kunna spela half life 2 och cs source men när jag installerar det så måste jag registrera half life 2 och cs? nån som vet ngn crack/patch/program som kan fixa så jag kan spela dessa två spelen? vill kunna köra campain på dessa inte online elr ngt ? hur ska jag göra för att kunna spela dessa?
Source, menar du HL1 source eller? Det finns ju ingen campaign i det.
HL2 kan du ju bara ladda ner på TPB annars

Eller om du redan har det installerat så kanske det går att cracka från ex gamecopyworld? vet ej då jag inte har testat detta själv
Citera
2008-02-06, 11:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XXtazy
Source, menar du HL1 source eller? Det finns ju ingen campaign i det.
HL2 kan du ju bara ladda ner på TPB annars

Eller om du redan har det installerat så kanske det går att cracka från ex gamecopyworld? vet ej då jag inte har testat detta själv

skit i source, det är hl2:an som e viktig ! jag har hl2 installerat men kan inte starta det pga att man måste starta det via steam och om man ska starta det via steam måste man ha en registrerings kod som jag inte har finns det ngt annat sätt att göra så jag kan spela det?
Citera
2008-02-06, 11:19
  #4
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackitosh
skit i source, det är hl2:an som e viktig ! jag har hl2 installerat men kan inte starta det pga att man måste starta det via steam och om man ska starta det via steam måste man ha en registrerings kod som jag inte har finns det ngt annat sätt att göra så jag kan spela det?

Ladda ner en crackad Hl2 från någon sajt där dom även fixat så du kan starta spelet. Alternativet är att du får låna polarens Steam acc. Men då måste han nog lite på dig VÄLDIGT MYCKET!
Citera
2008-02-06, 12:03
  #5
Avstängd
santis avatar
Hur gammal är du?
Bara för du håller till i spelforumet så betyder det inte att du är välkommen här om du är under 18 år.
"Behöver hjälp med Half Life 2????"
Hur fan kan du få det till en fråga?

ON: Nej, köp spelet, ha en unik nyckel
Citera
2008-02-06, 14:25
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Ladda ner en crackad Hl2 från någon sajt där dom även fixat så du kan starta spelet. Alternativet är att du får låna polarens Steam acc. Men då måste han nog lite på dig VÄLDIGT MYCKET!


tackar
Citera
2008-02-06, 14:29
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santi
Hur gammal är du?
Bara för du håller till i spelforumet så betyder det inte att du är välkommen här om du är under 18 år.
"Behöver hjälp med Half Life 2????"
Hur fan kan du få det till en fråga?

ON: Nej, köp spelet, ha en unik nyckel


bara för att jag inte är en total datanörd menas det att jag är under 18år? tänker du med :P !
Citera
2008-02-06, 15:41
  #8
Medlem
Krackshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackitosh
bara för att jag inte är en total datanörd menas det att jag är under 18år? tänker du med :P !

Jag tror att han syftar mer på din totala oförmåga att sammanställa en vettig mening och använda ändelser på ett korrekt sätt.
Citera
2008-02-06, 16:14
  #9
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Jag tror att han syftar mer på din totala oförmåga att sammanställa en vettig mening och använda ändelser på ett korrekt sätt.

Jo det där var nog pricken över I:et. Mer utförlig förklaring får man inte
Citera
2008-02-06, 22:45
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Jag tror att han syftar mer på din totala oförmåga att sammanställa en vettig mening och använda ändelser på ett korrekt sätt.

men jag orkar inte lägga tid på att hitta en crackad hl2 som säkert e full med virus å skit så jag köper det
Citera
2008-02-07, 00:58
  #11
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackitosh
men jag orkar inte lägga tid på att hitta en crackad hl2 som säkert e full med virus å skit så jag köper det

Tänk på att du inte får CS:Source med HL2 längre när du köper det, utan det säljs separat tillsammans med CS 1.6.

Sen är det alltid bra att köpa den serien, då du antagligen kommer vilja spela Episode 1 och 2 efter att du klarat HL2
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback