Tja!
Undrar om någon av er fb-are känner till hur man går till väga för att införskaffa en tub medicinsk lustgas?
Krävs det något speciellt tillstånd och var beställer man bäst ifrån?
Är det kanske lättast att fixa det online?
Tacksam för all hjälp!
har ju kollat runt på google. Men det jag undrar, behövs det inget särskilt tillstånd, iom det är medicinsk lustgas jag ska ha tag i? Och dessutom på tub.
Är ju skillnad på den och den som man köper i tex patroner till sifoner.
det lilla jag har hittat har fått mig att förstå att det är skillnad. Så medicinsk lustgas är 100% ren medans sådan som tex till sifoner inte är det.
Sen finns det teknisk lustgas som till bilar tex, som inte alls är nyttig.
den medicinska var 100% ren och att man därför alltid i ambulanser,på BB osv alltid har en lustgas tub och en syre tub seriekopplade. Så var det iaf på det sjukhuset min son föddes på. Så att man kan justera mängd själv och efter behov. Men det är kanske fel?
den medicinska var 100% ren och att man därför alltid i ambulanser,på BB osv alltid har en lustgas tub och en syre tub seriekopplade. Så var det iaf på det sjukhuset min son föddes på. Så att man kan justera mängd själv och efter behov. Men det är kanske fel?
Det tycker jag låter logiskt.
Edit: Men det skulle vara underbart om det var blandat i tuben, då skulle det bara vara att sätta på sig en mask och njuta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!