Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-08, 10:32
  #805
Medlem
bjvrns avatar
https://www.expressen.se/dinapengar/spelbolag-bryter-mot-regler-tillater-avstangda-sp

Citat:
Ursprungligen postat av haraldtreutiger
Är permanent avstängd hos bet365. Går det att komma runt det på något vänster?

Blir svårare efter den här artikeln!
https://www.expressen.se/dinapengar/...angda-spelare/
__________________
Senast redigerad av bjvrn 2019-01-08 kl. 10:34. Anledning: Glömde.
Citera
2019-01-09, 20:10
  #806
Medlem
BengtAschbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Pengarna överfördes till mig nu, dock stannar mitt innestående långtids spel kVAr vid g@mla kontot. Så vi ev vinst så ska jag mejla dem med dagens teknik borde både pengar och spel överföras till nya kontot.

Dom överför inga pengar till nya konton,trots att nya kontot har samma anvnamn och lösen.Trots att kreditkort har använts.Så via chatten vill dom ha adress,BICnr ,kontonr + några uppgifter till.
Bet365 gräver sin grav med så omständliga rutiner för att få ut mina egna pengar ifrån mitt abrupt (3dgr förvarning)låsta konto.Bye Bet365, dags att satsa på mer schyssta spelbolag.
Citera
2019-01-10, 08:00
  #807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtAschberg
Dom överför inga pengar till nya konton,trots att nya kontot har samma anvnamn och lösen.Trots att kreditkort har använts.Så via chatten vill dom ha adress,BICnr ,kontonr + några uppgifter till.
Bet365 gräver sin grav med så omständliga rutiner för att få ut mina egna pengar ifrån mitt abrupt (3dgr förvarning)låsta konto.Bye Bet365, dags att satsa på mer schyssta spelbolag.
Håller med, har inte fört över några nya cash till de nya kontot. Uselt trick bara för att folk få folk att "skita i" att hämta ut sina egna pengar eftersom de är för meckigt att få ut dem
Citera
2019-02-16, 11:57
  #808
Medlem
hej. får Bet365 limetera folk efter den nya spel licensen? ligger 20k plus iår.
Citera
2019-02-16, 12:45
  #809
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Pengarna överfördes till mig nu, dock stannar mitt innestående långtids spel kVAr vid g@mla kontot. Så vi ev vinst så ska jag mejla dem med dagens teknik borde både pengar och spel överföras till nya kontot.
Självklart ska det inte vara så svårt att föra över data från gamla till nya kontot, med samma användarnamn och inloggning. Det är väl ingen som lämnar stora vinster liggande på sitt bet365-konto så om det inte är jättemånga gamla spel som slopas tänker företaget ganska kortsiktigt. Bet365 har nu lyckats blåsa mig på några hundra kronor högst, inget jag orkar tjafsa med dem om. Frågan är om de ens kan känna att det är en vinst för dem och jag ger dem inga mer pengar.
Citera
2019-02-16, 19:10
  #810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -azurskiftande-
Självklart ska det inte vara så svårt att föra över data från gamla till nya kontot, med samma användarnamn och inloggning. Det är väl ingen som lämnar stora vinster liggande på sitt bet365-konto så om det inte är jättemånga gamla spel som slopas tänker företaget ganska kortsiktigt. Bet365 har nu lyckats blåsa mig på några hundra kronor högst, inget jag orkar tjafsa med dem om. Frågan är om de ens kan känna att det är en vinst för dem och jag ger dem inga mer pengar.
Verkar som alla spelbolag har ett korttidstönkande då dem ändå bugar ägare och namn efter ett Par år typ
Citera
2019-02-17, 13:22
  #811
Medlem
riikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfredsson11
hej. får Bet365 limetera folk efter den nya spel licensen? ligger 20k plus iår.

Givetvis. Räkna med att bli limmad direkt.
Citera
2019-02-18, 15:42
  #812
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riika
Givetvis. Räkna med att bli limmad direkt.

Har gått plus sexsiffrigt sen nyår och helt plötsligt kunde jag inte satsa mer än några hundralappar.
Tycker detta är ett mycket ynkligt spelbolag och de skall bojkottas. Jag bad de dra åt skogen och stängde ner kontot för gott
Citera
2019-03-10, 15:42
  #813
Medlem
TokigSkatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskolle
Har gått plus sexsiffrigt sen nyår och helt plötsligt kunde jag inte satsa mer än några hundralappar.
Tycker detta är ett mycket ynkligt spelbolag och de skall bojkottas. Jag bad de dra åt skogen och stängde ner kontot för gott

Vilken app är det som gäller nu då?
Citera
2019-03-10, 17:31
  #814
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskolle
Har gått plus sexsiffrigt sen nyår och helt plötsligt kunde jag inte satsa mer än några hundralappar.
Tycker detta är ett mycket ynkligt spelbolag och de skall bojkottas. Jag bad de dra åt skogen och stängde ner kontot för gott

Brukar kunna göra en 100k per 365-konto innan det är godnatt, ibland mycket mindre, ibland lite mer. Vill snarare ge cred till dem för att de låter en härja ett tag, jämfört med de bolagen som stänger ned en efter två spel. Spelar man absurda utstick kanske man åker ut fortare dock, men i övrigt är nog 365 det bolag som har mest tolerans för vinnande spelare av EU-bolagen. Vilka menar du skulle vara bättre?
Citera
2019-07-03, 22:43
  #815
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Gömma sig bakom VPN på Bet365

Är där någon som vet hur man gör? Många VPN-tjänster är tyvärr blockerade av Bet365 och jag brukar köpa nya mobiler som jag inte kopplar upp mot någon Wifi. Men är lite trött på att köpa nya mobiler som håller i 1v och sedan bara ligger i en låda.

Jag vet att det finns VPN-tjänster som fungerar på Bet365 så man kan sitta online via datorn, och hade tacksamt tagit emot hjälp här.
Citera
2019-07-03, 22:47
  #816
Medlem
Pestoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Är där någon som vet hur man gör? Många VPN-tjänster är tyvärr blockerade av Bet365 och jag brukar köpa nya mobiler som jag inte kopplar upp mot någon Wifi. Men är lite trött på att köpa nya mobiler som håller i 1v och sedan bara ligger i en låda.

Jag vet att det finns VPN-tjänster som fungerar på Bet365 så man kan sitta online via datorn, och hade tacksamt tagit emot hjälp här.
Är det fusk i spel du pratar om eller ???
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback