Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-16, 13:30
  #421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
Har nordea och uttag från bet365 tar alltid (9/10 gånger) 2 bankdagar.

Jag tror att svenska banker ligger inom tidsramen 1-3 bankdagar.
Citera
2013-12-16, 20:44
  #422
Medlem
2mass avatar
Fan vad deras nya design suger! Deras livebettingavdelning var ljusår smidigare än alla andra bettingsidor, nu tillhör den bara toppskiktet. Riktigt dåligt. Påverkar intuitionen tyvärr, vilket väl är deras mål...

Allt skall verkligen se ut som facebook/google/youtube numera, med (för)ljusa bakgrunder och allmänt tvångsmässigt strömlinjeformat och efterblivet på alla sätt. Äckligt.
__________________
Senast redigerad av 2mas 2013-12-16 kl. 20:52.
Citera
2013-12-16, 21:09
  #423
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Fan vad deras nya design suger! Deras livebettingavdelning var ljusår smidigare än alla andra bettingsidor, nu tillhör den bara toppskiktet. Riktigt dåligt. Påverkar intuitionen tyvärr, vilket väl är deras mål...

Allt skall verkligen se ut som facebook/google/youtube numera, med (för)ljusa bakgrunder och allmänt tvångsmässigt strömlinjeformat och efterblivet på alla sätt. Äckligt.

"Ny design" är väl att ta i lite kanske.

Sen vet jag inte om jag håller med om livebettingen heller, visst är den helt okey men det är lätt att det börjar lagga och ha sig när livestreaming, radio och gud vet allt ska sätta igång automatiskt och sen ser jag inte riktigt vitsen med att oddsrutorna ska vara så förbannat breda. I bredd tar ju skiten upp "hela siden" även om det är ett tvåvägsalternativ.

Tycker de flesta är rätt risiga faktiskt.
Jag har inte kollat unibet på ett tag då jag är limiterad där men spelar på PAF och det är "samma" så jag antar att de har exakt samma grafik. Den var katastrofal förut, nu är den bra men den är bäst av alla på att lagga, riktigt illa är det. Jag är mer för enkla simpla och kompakta livebettingsidor, något i stil med Marathonbet är bra, Sportingbet har helt okey också.

Designen på comeon är bra när det kommer till livebetting men där är det andra saker som är helt värdelösa som att en trader måste godkänna höga spel, det är i sig inget problem, problemet är dock att du inte vet vad gränsen är :/
Citera
2013-12-16, 21:23
  #424
Medlem
2mass avatar
En annan sak är att matchklockorna inte stämmer på en del matcher efter ändringen. På startsidan är det rätt, men när man öppnar en match så står klockan still på 3 min eller nåt. Dessutom verkar inte hörnorna läggas till statistiken, står det att det är en hörna t.ex så trycker man på pilen och ser att det varit 7...
Citera
2013-12-19, 15:54
  #425
Medlem
Bra sajt så länge allt flyter
Citera
2013-12-22, 14:22
  #426
Avstängd
Tja

har fixat konto på bet365 och har en fråga om deras s.k "100% Startbonus" säg att jag sätter in 100:- får jag då 100:- extra att spela för? Och som jag förstått via villkoren så måste detta omsättas endast en gång innan man kan ta ut pengarna?

Citat:
För att spela med bonusen måste den kvalificerande insättningen omsättas En gång på valfria sporter. Du måste omsätta din insättning och bonus Tre gånger för att kunna göra ett uttag.

omsätta bonusen eller tre?
Citera
2014-01-30, 19:13
  #427
Medlem
Hur fungerar det när man skall göra uttag som ligger på runt 70 000 - 100 000 kr? Är bet365 krångliga när det gäller den biten? Typ att de kräver att man skall identifiera sig själv med ID och att det tar lång tid för pengarna att komma in på bankkontot? Jag vet att det är hur smidigt som helst när man gör uttag på typ 1 000 kr. Pengarna är inne på bankkontot efter 1-2 dagar. Men har läst en del om att Bet365 brukar vara jävliga när folk vinner stora summor.

Har det varit några problem för er?
Citera
2014-02-07, 00:37
  #428
Medlem
xenosans avatar
Hur kopplar jag mitt Paypalkonto till mitt Bet365konto?
Citera
2014-02-07, 01:06
  #429
Medlem
Pegadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgione
Tja

har fixat konto på bet365 och har en fråga om deras s.k "100% Startbonus" säg att jag sätter in 100:- får jag då 100:- extra att spela för? Och som jag förstått via villkoren så måste detta omsättas endast en gång innan man kan ta ut pengarna?



omsätta bonusen eller tre?

Om du sätter in 100 kr får du 100 kr i bonus. För att kunna spela för den bonusen måste du först spela för 100 kr. För att sedan kunna ta ut bonusen måste du omsätta 200 kr tre gånger. Alltså spela för 600 kr på odds över 1.50 osv. Först när du gjort det kan du ta ut bonusen.

Om du går in på Tjänster- Mitt konto- Erbjudande så ser du hur mycket du har kvar att omsätta för att ta ut bonusen.
Citera
2014-02-08, 12:14
  #430
Medlem
Finns det någon inställning på appen så man kan få en notis när det blir mål i sina matcher? Gäller iphone 5s om det har någon betydelse
Citera
2014-02-12, 23:30
  #431
Medlem
haardstyles avatar
Hej! Idag satsade jag lite pengar på en fyrling, en av matcherna har nu blivit uppskjuten (man city - sunderland). Dom andra matcherna har jag haft rätt i. Någon som vet vad som händer nu? Matchen kommer troligtvis bli uppskjuten flera veckor om inte månader om man ska tro någon brittisk nyhetssida.

Jag blir inte klok på vad som gäller när jag läser på bet365's hjälpsida. Så om någon har koll på detta får ni gärna hjälpa mig här!
Citera
2014-02-13, 00:43
  #432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haardstyle
Hej! Idag satsade jag lite pengar på en fyrling, en av matcherna har nu blivit uppskjuten (man city - sunderland). Dom andra matcherna har jag haft rätt i. Någon som vet vad som händer nu? Matchen kommer troligtvis bli uppskjuten flera veckor om inte månader om man ska tro någon brittisk nyhetssida.

Jag blir inte klok på vad som gäller när jag läser på bet365's hjälpsida. Så om någon har koll på detta får ni gärna hjälpa mig här!

Om matchen inte startar inom 24 h(tror jag det är) så blir spelet ogiltigt. Alltså de tar bort den matchen och rättar de övriga tre matcher. Så det blir en trippel för dig istället för fyrling.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback