Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-04, 16:24
  #1
Medlem
Hejsan, jag undrar om det finns någon här som vet hur man gör s.k "fusktimers" till typ ESC,EAC,BAC,CHOAC m.m?
Är sugen som fan på att göra detta.
För er som inte vet vad detta handlar om så ska jag förklara lite kort:

Man skapar ett fusk till CS, antagligen wallhack.
Sen skapar man en "timer" som binder till anticheatet, dom anticheaten jag nämnt ova går ut på att den tar screenshot inne i cs och lägger ut det på en hemsida, så alla ser om man fuskar eller inte. Men då kan man göra timer så att fusket stängs av precis då denna "screenshot-funktion" aktiveras.

Nu undrar jag om någon är high på detta ämne eller kan lära ut.

Och nej jag tänker inte vända mig till fragbite, och om admin ser att denna tråd är postad fel så kan dom posta den rätt.
Citera
2008-02-05, 18:03
  #2
Medlem
theshades avatar
Det ær væl knappast någon som vill att folk fuskar øver huvud taget? Sjælv tycker jag det ær det jobbigaste som finns nær jag spelar. Buu før dig
Citera
2008-02-05, 18:26
  #3
Medlem
pyromanzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtrazie
Hejsan, jag undrar om det finns någon här som vet hur man gör s.k "fusktimers" till typ ESC,EAC,BAC,CHOAC m.m?
Är sugen som fan på att göra detta.
För er som inte vet vad detta handlar om så ska jag förklara lite kort:

Man skapar ett fusk till CS, antagligen wallhack.
Sen skapar man en "timer" som binder till anticheatet, dom anticheaten jag nämnt ova går ut på att den tar screenshot inne i cs och lägger ut det på en hemsida, så alla ser om man fuskar eller inte. Men då kan man göra timer så att fusket stängs av precis då denna "screenshot-funktion" aktiveras.

Nu undrar jag om någon är high på detta ämne eller kan lära ut.

Och nej jag tänker inte vända mig till fragbite, och om admin ser att denna tråd är postad fel så kan dom posta den rätt.

jag tycker att admin borde låsa denna tråd för att den kanske inte bryter mot någon regel men ämnet är om att förstöra för många oskyldiga personer som vill slapna av efter en hård dag efter jobbet/skola med ett online spel på sin favorit server men isället så blir de bara arg och läsna på peroner som bara vill förstöra.

jag tycker att admin ska införa en ny regel
där den stopar online fuskare(jag menar såklart inte singelplayer)
Citera
2008-02-05, 18:42
  #4
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyromanzz
jag tycker att admin borde låsa denna tråd för att den kanske inte bryter mot någon regel men ämnet är om att förstöra för många oskyldiga personer som vill slapna av efter en hård dag efter jobbet/skola med ett online spel på sin favorit server men isället så blir de bara arg och läsna på peroner som bara vill förstöra.

jag tycker att admin ska införa en ny regel
där den stopar online fuskare
(jag menar såklart inte singelplayer)

Haha, ja förbjud ämnen som du inte gillar! Alla får tycka som de vill, så länge de tycker som dig? Jävla pajas...
Citera
2008-02-05, 20:06
  #5
Medlem
NeonHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyromanzz
jag tycker att admin borde låsa denna tråd för att den kanske inte bryter mot någon regel men ämnet är om att förstöra för många oskyldiga personer som vill slapna av efter en hård dag efter jobbet/skola med ett online spel på sin favorit server men isället så blir de bara arg och läsna på peroner som bara vill förstöra.

jag tycker att admin ska införa en ny regel
där den stopar online fuskare(jag menar såklart inte singelplayer)

Och jag tycker att det ska vara gratis tandvård även om man är över 19. Vem bryr sig om vad du tycker ska vara förbjudet och inte förbjudet, Flashback är en sida som ska vara fri från censur. Är man medlem på Fb så är det oftast därför att man kan få info om allt och lite till, inte för att vissa ämnen är förbjudna eller inte.
Citera
2008-02-05, 20:50
  #6
Medlem
Farbror Fazers avatar
Men vill man cheata i CS så får man väl ändå skaffa sig ett liv? Seriöst, det finns INGET värre än online FPS att fuska i. Tyck vad ni vill, det är ändå för jävligt
Citera
2008-02-05, 20:57
  #7
Medlem
Skiftnyckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Seriöst, det finns INGET värre än online FPS att fuska i.:

Valfusk? Fuskbygge? Skattefusk?

Seriöst så frågade TS om hur man fuskar, inte om man bör fuska.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback