Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-03, 18:46
  #1
Medlem
Cherokees avatar
Okej jag trycker upp en till tråd så man har en chans att komma upp i över 100 inlägg och få tillgång till laidback forumet...


Jo det är nämligen såhär... Undrar om någon känner igen detta!..
Man brukar ju säga att onani, sex osv är ångestbefriande. Saken med mig är att det är helt tvärt om. Efter sex/onani så kommer alltid en rejäl ångestvåg och sköljer över mig direkt efter en utlösning. Den når sitt max inom 2-3 sekunder och avtar därefter succesivt.

Det är ingen panikartad ångest, eller jo fan lite grann men ändå inte... Starkt är det iaf. Och riktigt jävla sövande, vilket iof är positivt. Men all kreativitet ligger på low när detta händer. Och ofta känns saker meningslösa....

Men nåja någon som känner igen sig???... Detta har ändock inte hindrat mig från att runka en gång per dag och ha sex så fort tillfälle ges.


2. (Finns det något sätt förresten, som man kan omskära sig eller whatever och göra så det blir omöjligt att masturbera och endast sex eller oralsex kan orsaka orgasm??)
__________________
Senast redigerad av Cherokee 2008-02-03 kl. 19:00.
Citera
2008-02-03, 19:04
  #2
Medlem
pooboxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherokee
2. (Finns det något sätt förresten, som man kan omskära sig eller whatever och göra så det blir omöjligt att masturbera och endast sex eller oralsex kan orsaka orgasm??)

Skulle inte tro det. Du kan ju käka SSRI men nackdelen är väl att det inte är så lätt att bestämma när kuken ska funka.
Citera
2008-02-03, 19:08
  #3
Medlem
Ödlans avatar
Det är samma delar av ballen som stimuleras vid onani som vid sex/oralsex. Nej, du kan inte påverka detta. Antingen kommer du eller så kommer du inte.

Citat:
Ursprungligen postat av pooboxxx
Du kan ju käka SSRI men nackdelen är väl att det inte är så lätt att bestämma när kuken ska funka.

Och att det inte tas som alvedon.
Citera
2008-02-03, 19:13
  #4
Medlem
Cherokees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Det är samma delar av ballen som stimuleras vid onani som vid sex/oralsex. Nej, du kan inte påverka detta. Antingen kommer du eller så kommer du inte.



Och att det inte tas som alvedon.


alltså jag mår typ bättre och tycker det är roligare med tjejer när jag inte runkat på ett par dagar... problemet är bara att jag aldrig kan hålla mig utan runkar kontinuerligt... Det vore nice om man fysiskt skulle kunna omkonstruera kuken med hjälp av tex omskärning ta bort hud så man inte har nått att dra i när man runkar... Och då blir det ju onekligen enklare att sluta runka...
Citera
2008-02-03, 19:15
  #5
Medlem
Får också ibland lite speciella känslor efteråt, men vet inte riktigt om jag skulle kalla det ångest.

Vet att detta ämne har varit uppe tidigare för inte så länge sedan. Dock lyckades jag inte bli vän med sökfunktionen ikväll.

Edit: Här var ju något i alla fall... http://www.flashback.org/showthread.php?t=565813
__________________
Senast redigerad av Resistor 2008-02-03 kl. 19:23.
Citera
2008-02-03, 19:25
  #6
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Känner inga sådana känslor alls.
Tvärt om!!

Som en FBare (kvinnlig sådan) sade till mig nyligen att 'Det är ju att ha sex med någon man älskar!' och det kunde jag ju bara hålla med om.
Varför man skall ha ångest då är ju en ren gåta.

/VV
Citera
2008-02-03, 20:01
  #7
Avstängd
ArneArneArneArns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Känner inga sådana känslor alls.
Tvärt om!!

Som en FBare (kvinnlig sådan) sade till mig nyligen att 'Det är ju att ha sex med någon man älskar!' och det kunde jag ju bara hålla med om.
Varför man skall ha ångest då är ju en ren gåta.

/VV

Men det är ju inte alla som älskar sig själv precis, dessutom om man onananerar mycket pga att man har svårt hitta någon som vill ha sex med en kan jag förstå om det känns tomt och ensamt efteråt.
Citera
2008-02-03, 20:06
  #8
Moderator
NewDeers avatar
Känner igen mig - sekunderna efter orgasm får jag ångest och blir gråtfärdig. Det går dock över ganska snabbt. Min teori är att det är starka känslor som släpps fram och om man inte mår riktigt bra i grunden så kan man känna ångest. Lite som med meditation.
Citera
2008-02-03, 20:08
  #9
Medlem
KeKeLimes avatar
Jag kan känna så ibland. Fast det är väl för att man blir mer rationell och inte tänker med kuken längre.
Brukade bli så ibland om man blivit uppkåtad av nån mindre fager dam, eller kanske blivit uppkåtad när man varit ihop med någon redan. direkt efter orgasm kom tankarna "vad fan tänker jag på? det är hon inte värd. vad dum jag är."
Citera
2008-02-03, 20:18
  #10
Medlem
Cherokees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Känner igen mig - sekunderna efter orgasm får jag ångest och blir gråtfärdig. Det går dock över ganska snabbt. Min teori är att det är starka känslor som släpps fram och om man inte mår riktigt bra i grunden så kan man känna ångest. Lite som med meditation.



fan... det där lät ju inte alls bra faaaan.... Jag mår hyffsat bra tror jag... mår iaf inte bättre av att gå och tänka på att jag mår dåligt...
Citera
2008-02-03, 20:36
  #11
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherokee
alltså jag mår typ bättre och tycker det är roligare med tjejer när jag inte runkat på ett par dagar... problemet är bara att jag aldrig kan hålla mig utan runkar kontinuerligt... Det vore nice om man fysiskt skulle kunna omkonstruera kuken med hjälp av tex omskärning ta bort hud så man inte har nått att dra i när man runkar... Och då blir det ju onekligen enklare att sluta runka...

Det enda jag kommer på är armamputation.

Får du ångest med alla eller har du bara haft en partner?
Citera
2008-02-03, 20:38
  #12
Medlem
Cherokees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Det enda jag kommer på är armamputation.

Får du ångest med alla eller har du bara haft en partner?


det hänger inte på bruden jag får ångest med alla... får ångest när jag runkar själv oxå så har inte med tjejen att göra
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback