Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-03, 17:17
  #1
Avstängd
Vilka mord har skett i Göteborg den senaste tiden? Det är inte det med den killen som hittades i en stuga i Torslanda, utan något annat. Skumt att jag inte hittar något!. Vet ingeting om det men har hört att en jag känner sitter anhållen. Skulle iofs kunna va ett gammalt mord som han nu blivt anhållen och därför jag inte hittar något på nätet.
2008-02-03, 18:47
  #2
Medlem
Jag vet ej hur långt de har kommit med balkongmordet i Rannebergen. De plockade killen på tysklandsfärjan.
Har iaf inte läst om det varit nån rättegång än. Finns en tråd om det mordet härinne

http://www.flashback.org/showthread.php?t=553330
2008-02-03, 19:38
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bowemore
Jag vet ej hur långt de har kommit med balkongmordet i Rannebergen. De plockade killen på tysklandsfärjan.
Har iaf inte läst om det varit nån rättegång än. Finns en tråd om det mordet härinne

http://www.flashback.org/showthread.php?t=553330

Tack men inte det. Den anhållne är 35 +
2008-02-06, 17:47
  #4
Medlem
sibbanns avatar
Tjeeena

Vadå vilka mord?
Vad pratar vi om för tidsperiod, senaste året? senaste halvåret? senaste månaden?
2008-02-06, 17:50
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slag
Vilka mord har skett i Göteborg den senaste tiden? Det är inte det med den killen som hittades i en stuga i Torslanda, utan något annat. Skumt att jag inte hittar något!. Vet ingeting om det men har hört att en jag känner sitter anhållen. Skulle iofs kunna va ett gammalt mord som han nu blivt anhållen och därför jag inte hittar något på nätet.


Är han du känner invandrare?
2008-02-06, 17:56
  #6
Medlem
Då TS är avstängd så kan tråden låsas.
2008-02-06, 17:57
  #7
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slag
Tack men inte det. Den anhållne är 35 +
I Kortedala skedde ett mord i sommras, en 42 åring anhållen.
2008-02-06, 18:01
  #8
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Då TS är avstängd så kan tråden låsas.


Ja, om det är ett specifikt mord det talas om blir det svårt att föra tråden framåt.
Låst,
/MOD

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback