Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-03, 13:19
  #1
Medlem
pokergudens avatar
Såg på Aftonbladet (text tv) nu att två svenska rappare misstänktes för narkotikahandel, efter att ha gripits med en västka med 5g koks och 151g hasch i.. vilka två "svenska" rappare kan detta handla om tror ni?

har ej länk till ngn tidning, eftersom det var nypublicerat, men titta på Aftonbladet text-tv..
2008-02-03, 13:44
  #2
Avstängd
darkcorazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerguden
Såg på Aftonbladet (text tv) nu att två svenska rappare misstänktes för narkotikahandel, efter att ha gripits med en västka med 5g koks och 151g hasch i.. vilka två "svenska" rappare kan detta handla om tror ni?

har ej länk till ngn tidning, eftersom det var nypublicerat, men titta på Aftonbladet text-tv..
Jag gissar på Emilush
2008-02-03, 13:46
  #3
Medlem
Gabrieluss avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=616436
2008-02-03, 13:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkcorazon
Jag gissar på Emilush



Haha den där pajjasen fan heller jävla fjortis
2008-02-03, 16:39
  #5
Medlem
cyckelmorfars avatar
Markoolio?
2008-02-03, 16:48
  #6
Medlem
yeah´ss avatar
Det är med 100% 2 nobodys. Inga man känner till med andra ord. Hade det tex varit nån som petter hade rubrikerna lydit "svensk världsartist", bara för han lirat på nån kubb i norge 1997. Hade varit större uppslag också..

Varannat förortskids kallar sig heldre rappare och hiphopartist istället för arbetslös bidragstagare. Så även i detta polisförhör.
2008-02-03, 17:24
  #7
Avstängd
darkcorazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeah´s
Det är med 100% 2 nobodys. Inga man känner till med andra ord. Hade det tex varit nån som petter hade rubrikerna lydit "svensk världsartist", bara för han lirat på nån kubb i norge 1997. Hade varit större uppslag också..

Varannat förortskids kallar sig heldre rappare och hiphopartist istället för arbetslös bidragstagare. Så även i detta polisförhör.

Det är klart det inte är Petter han är en skötsam kille, men du har ingen poäng i det du skriver, klart det inte är dodo och fisnik från fritidsgården som gjort detta,, jag tänker lite ken ring, lite emilush något i den stilen
2008-02-03, 19:20
  #8
Medlem
yeah´ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkcorazon
Det är klart det inte är Petter han är en skötsam kille, men du har ingen poäng i det du skriver, klart det inte är dodo och fisnik från fritidsgården som gjort detta,, jag tänker lite ken ring, lite emilush något i den stilen


Artikeln låg väll på 60 ord eller ngt. Uppblåst som vanligt.
2008-02-04, 22:50
  #9
Medlem
cyckelmorfars avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av darkcorazon
Det är klart det inte är Petter han är en skötsam kille, men du har ingen poäng i det du skriver, klart det inte är dodo och fisnik från fritidsgården som gjort detta,, jag tänker lite ken ring, lite emilush något i den stilen

Emilush? som knappt snattat tuggummi?(jaja...bark-vad tror ni) nej, tror nog inte det. Och Ken Ring som typ är på toppen av sin karriär och nyss har släppt en ny platta och gjort en låt till sin son med innehållet: Jag vet att jag vart idiot men saker kan förändra sig. osv..., det skulle nog bli ganska mycke mer omtalat om de var någon av dessa stora artister som åkt dit
2008-02-04, 22:59
  #10
Avstängd
darkcorazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyckelmorfar
Citat:

Emilush? som knappt snattat tuggummi?(jaja...bark-vad tror ni) nej, tror nog inte det. Och Ken Ring som typ är på toppen av sin karriär och nyss har släppt en ny platta och gjort en låt till sin son med innehållet: Jag vet att jag vart idiot men saker kan förändra sig. osv..., det skulle nog bli ganska mycke mer omtalat om de var någon av dessa stora artister som åkt dit

Kan va ison från ison o fille han lär ju behöva skaffa pengar för att ha rättat ut sina tänder
2008-02-05, 08:27
  #11
Avstängd
naggitss avatar
Jag tror helt klart att det handlar om balsam boys, någon nämde detta i den andra tråden, tror stenhårt på att det är dom.
2008-02-05, 18:06
  #12
Medlem
cheesuss avatar
Hmmm... www.myspace.com/dequez
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback