• 14 209 online
  • 1 193 790 medlemmar
  • 61 848 256 inlägg
  • 2
  • 3
2008-08-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldoozer
Oj, bitigt inlägg för att kunna klämma in en whocco, då säger jag whocco på dig också och hänvisar till mitt föregående inlägg som säger att jänkarna ger dom det som behövs, varför vara dum och stödja företag som microsoft/EA när microsoft har monopol på en annan marknad och EA är skit?

Om det är skit varför vill du spelat det till att börja med? I vanlig ordning är det ursäkter, undanflykter och bortförklaringar till varför man slangar saker gratis över BitTorrent. Är det svårt att erkänna för sig själv att man är en snål jävel som vill ha saker gratis?
Citera
2008-08-03, 16:31
Medlem
Bulldoozers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivid
Om det är skit varför vill du spelat det till att börja med? I vanlig ordning är det ursäkter, undanflykter och bortförklaringar till varför man slangar saker gratis över BitTorrent. Är det svårt att erkänna för sig själv att man är en snål jävel som vill ha saker gratis?

Istället för att göra ett larvigt påhopp likt en unge på 5 år så skriv någonting vettigt istället. Att spara pengar har ingenting med snålhet att göra, du var en sådan som valde att gå estetiskt i skolan och spela gitarr istället för att läsa lite ekonomi och faktiskt lära sig något eller hur? Det är inte snålhet som gör att man bränner spel. Men visst finns det snåljåpar som bränner också, dock så kan jag nog inte påstå att dessa skulle vara en majoritet, känner allt från rikt folk till dåligt ställt folk som bränner, jag själv bor i en 5a, kör en ford mustang som drar 1.5l milen och har en bra inkomst, men jag bränner också.
Senast redigerad av Bulldoozer 2008-08-03 kl. 16:34.
Citera
  • 2
  • 3