Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-05, 02:12
  #13
Medlem
Zebraspankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jassja
Gav nu DaoC en chans... Och det var inget jag fastnade för i början iaf.

Trainers på Uthard sharden ville inte funka.. + Så tycker jag att man styrde sin charr på ett sjukt sätt, och combaten kändes sämst...

Har du spelat World of Warcraft?

Trainers på Uthgard fungerar utmärkt, jag har aldrig haft några problem med dem. Notera att det är en classic server utan några expansioner. Styrningen i DAoC känns för mig komplett, likaså combaten. Vad vet jag, du kanske bara behöver vänja dig vid det. Det finns en anledning till varför folk hyllar DAoC.
Citera
2008-02-05, 02:16
  #14
Avstängd
Lemasives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jassja
Gav nu DaoC en chans... Och det var inget jag fastnade för i början iaf.

Trainers på Uthard sharden ville inte funka.. + Så tycker jag att man styrde sin charr på ett sjukt sätt, och combaten kändes sämst...


Daoc är för stenhårda gamers, tidigt så sållades dom veka ut genom stenhård PvE och väldigt lite items. RvR plockar dom andra, dom som inte kan verka i grupp som en enhet. Detta dödade tyvärr spelet då det inte finns tillräckligt många hardcore gamers, i DaoC fanns det inga noobs. Tänk på hur chockad jag var när jag började spela WoW en ljuv augustikväll.
Citera
2008-02-05, 10:12
  #15
Medlem
Zebraspankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Tänk på hur chockad jag var när jag började spela WoW en ljuv augustikväll.

Måste ha varit som att ha en blindhund fast man ser alldeles utmärkt.
Citera
2008-02-05, 16:51
  #16
Medlem
Thedoits avatar
Jag som föredetta WoW nörd letar efter ett MMORPG att lira med härlig RvR i väntan på WAR/AoC (har inte bestämt mig än). Har aldrig provat DAOC bara sett lite filmer på utuben. Finns det liv på servrarna eller har det så många år på nacken att det inte finns några sköna lirare kvar?
Citera
2008-02-05, 17:23
  #17
Medlem
Zebraspankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Jag som föredetta WoW nörd letar efter ett MMORPG att lira med härlig RvR i väntan på WAR/AoC (har inte bestämt mig än). Har aldrig provat DAOC bara sett lite filmer på utuben. Finns det liv på servrarna eller har det så många år på nacken att det inte finns några sköna lirare kvar?

Om du menar EU-versionen så är det mer eller mindre heldött såvida du inte vill lira på tyska eller franska servrar. Uthgard har fler spelare än dem engelska servrarna. Vad jag vet spelar en hel del US-versionen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback