Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-03, 13:07
  #217
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjacklife
Min erfarenhet säger mig att poliser inte är så jävla skillade som vissa har fått för sig, inte om de gör husis hos någon random pundare som torskat med ett par gram fultjack. De är faktiskt riktigt dåliga på att hitta saker och att de kommer med narkotikahundar kan ni glömma helt och hållet. Jag har många gånger gått raka vägen hem efter en torsk och en stund i arresten fast övertygad om att mina droger finns kvar där jag gömde dom, vilket även alltid har varit fallet. Jag brukar tejpa fast det under olika saker, bara sätta på en tejp bit och fästa det på någon bra plats.

Precis vad jag alltid tänkt på den iden låter väldigt bra.
Citera
2017-03-19, 09:26
  #218
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Smart att skriva ut era favorit gömställen här.

Ja håller med dig, ursäkta att jag kommenterar en sådant gammal tråd. Ni tror inte polisen på sin fritid sitter och spanar era tips?

Men det finns nya gömställen hela tiden! PMA istället.
Citera
2017-03-19, 10:09
  #219
Medlem
Spliffmeisters avatar
Rektum
Citera
2017-03-19, 10:24
  #220
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahhah
Var e det bästa stället att gömma sitt knark.

Vilka mängder handlar det om ? En rökbit eller 60 Kg ?

Svårt att trycka upp 60 Kg i baken..

Är det en mindre bit / Påse så brukade jag lyfta en aning på fönsterblecket utanför ett fönster och pilla in biten där. Blecket fjädrade ner och såg normalt ut.. Klarade även en husrannsakan en gång för länge sedan.

Dock så varierar kunnigheten hos konstaplarna så en del kanske även finner dina ddroger på en sådan plats.
__________________
Senast redigerad av flaskborste 2017-03-19 kl. 10:27.
Citera
2017-03-23, 22:51
  #221
Medlem
FallenCSs avatar
Som tidigare har sagt. Beror på mängden samt vem du försöker gömma det för.

Men kan ge några ställen/tricks jag använde när det handlade om ca 20g påsar tjack.

1: Lufttätt påse + Tejp. Hitta en byrå(eller liknande) och tejpa fast påsen tight baktill och skjut in lådan igen.


2: Diverse skräp behållare, tex gamla axe-burkar.

3: TVn jag hade tidigare hade ett litet litet hål, gick att trycka in en 10g påse. sen var det bara att tejpa fast den på insidan och hänga upp TVn igen

4: I princip alla ställen man kunde gömma undan det så det man inte var ögonnivå med det.

Har inte så många ställen egentligen, utan detta var hur jag gjorde för några år sen när man var dum och inte brydde sig om polisen utan om närstående
__________________
Senast redigerad av FallenCS 2017-03-23 kl. 22:57.
Citera
2017-12-14, 10:52
  #222
Medlem
Hupats avatar
Bumpar! Bästa stället att gömma 22 stycken lappar? Är tillbaka hos mina föräldrar efter att ha flyttat ut från mitt ex, så listiga ställen där inga föräldrar eller eventuell ordningsmakt skulle kolla in uppskattas.
Utomhus är inget alternativ iom solljuset, fukt och växlande temperatur.
Citera
2017-12-14, 12:04
  #223
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Bumpar! Bästa stället att gömma 22 stycken lappar? Är tillbaka hos mina föräldrar efter att ha flyttat ut från mitt ex, så listiga ställen där inga föräldrar eller eventuell ordningsmakt skulle kolla in uppskattas.
Utomhus är inget alternativ iom solljuset, fukt och växlande temperatur.
Heliumfylld ballong, placeras nära fönster, när polisen knackar på släpper du den fri!
Citera
2017-12-23, 06:35
  #224
Medlem
JStarens avatar
Målvakt på parkering i ett parkeringshus och skaffa en bil som enbart står där som du stashar i. Alternativt hemma hos en annan som får lite cash för besväret. Aldrig aldrig hemma. Om vi självklart pratar om större mängder.
Citera
2018-07-13, 00:01
  #225
Medlem
Troubleholders avatar
Bästa stället att gömma tjack?

Tjena!

Ska ut på den lite större klubben här i stan nu i helgen.

Har inte varit där på länge och när jag var där sist så var det bara alkohol som gällde, dvs inte tjack.

Har dock varit på nån krog efter det med väldigt undermålig säkerhet och förvarat tjacket i strumpan (ja säg vad ni vill ) vilket resulterat i att tjacket givetvis blir klibbigt och svår snortat

Så vart är det bästa men mest lowkey stället att gömma tjack på?

Jackan ska lämnas in i en garderob så den kan man räkna bort.

Mvh
Citera
2018-07-13, 00:15
  #226
Medlem
Mulle-Meths avatar
Strumpan är nog bäst om du inte vill punga det. Om du hittar någon liten vrå på någon av toaletterna så år ju det optimalt, om det är en tillräckligt bra vrå dock.

IMO skulle jag nog säga att det är lite overkill att hålla på att gömma det sådär med tanke på att du är en vanlig brukare, men better safe than sorry!

Annars har jag hört att snoken är ett bra ställe
Citera
2018-07-13, 00:19
  #227
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
En påse i strupan eller punga det, eventuellt tejpa det på benet innanför byxorna eller göm det under en huvudbonad!
Citera
2018-07-13, 00:23
  #228
Avstängd
creepingdeaths avatar
skägg är ju vanligt nuförtiden, kanske kan gömma det där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback