Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-13, 10:22
  #241
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahhah
Var e det bästa stället att gömma sitt knark.

Du kan vara säker på att skrivs det var det är bra att gömma på internet eller på Flashback så kommer ju polisen leta där då de också kan läsa.
Citera
2018-07-13, 16:53
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulle-Meth
Strumpan är nog bäst om du inte vill punga det. Om du hittar någon liten vrå på någon av toaletterna så år ju det optimalt, om det är en tillräckligt bra vrå dock.

IMO skulle jag nog säga att det är lite overkill att hålla på att gömma det sådär med tanke på att du är en vanlig brukare, men better safe than sorry!

Annars har jag hört att snoken är ett bra ställe

trodde jag var skit smart när jag var i yngre år och stasha min påse i strumpan. men där sprack den gömstället en gång när jag blev visiterad av ainazis. sen dess så kollar polisen mina strumpor varje gång.

skulle säga pungen är säkrare
Citera
2018-07-14, 22:49
  #243
Medlem
st33rs avatar
Bor man i ett gammalt hyreshus finns ofta många skrymslen på vinden eller källaren där man kan stoppa in saker.

Brukade ha min stash i glipan mellan isolering och ett rör på vinden. Fanns jättemånga såna glipor och gömställen skönt inte ha i lägenheten
Citera
2018-10-01, 20:06
  #244
Medlem
Inuti en använd illaluktande dildo som ser kladdig och jävlig ut.
Ingen polis skulle nog komma på tanken att ta upp den och börja mecka, men vad vet jag kanske pervs
Citera
2020-07-03, 00:35
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Bor man i ett gammalt hyreshus finns ofta många skrymslen på vinden eller källaren där man kan stoppa in saker.

Brukade ha min stash i glipan mellan isolering och ett rör på vinden. Fanns jättemånga såna glipor och gömställen skönt inte ha i lägenheten
Fan nu avslöjade du mitt ställe
Citera
2020-07-03, 01:12
  #246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testostaroni
trodde jag var skit smart när jag var i yngre år och stasha min påse i strumpan. men där sprack den gömstället en gång när jag blev visiterad av ainazis. sen dess så kollar polisen mina strumpor varje gång.

skulle säga pungen är säkrare

Aldrig blivit kollad där med undantag när det vankades fyllecell. I röven med snabb manöver har jag dock kommit undan med.

Spliff bakom örat har jag även lyckats ducka snuten när jag hade långt hår men svårare med en påse....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback