2008-02-02, 21:20
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Var ligger skillnaden mellan liten (en veckas avstängning) respektive en stor (bannad) outning annat än i straffet?

Tex om man säger att Ruskigbuss heter Farbror Melker och bor på Saltkråkan är det då en liten outning medans Melker Melkersson, 250532-8764, Snickargården, Saltkråkan så är det en bann man har att förvänta sig, eller hur funkar det?

/VV
Citera
2008-02-02, 21:34
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Var ligger skillnaden mellan liten (en veckas avstängning) respektive en stor (bannad) outning annat än i straffet?

Tex om man säger att Ruskigbuss heter Farbror Melker och bor på Saltkråkan är det då en liten outning medans Melker Melkersson, 250532-8764, Snickargården, Saltkråkan så är det en bann man har att förvänta sig, eller hur funkar det?

/VV
En veckas semester blir det om du t.ex. spekulerar i att "Ruskigbuss" även heter "Buskigryss" på Flashback. Inget straff alls om du kontaktar någons skola och avslöjar alla knarktrådar denne skrivit i.
Citera
2008-02-02, 21:49
Medlem
Instämmer med beyond, att trakassera någon för dennes åsikter är helt okej men att påstå att den använder två konton på Flashback är helt fel. Borde det verkligen vara så?
Citera
2008-02-02, 21:51
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

/VV

Då bryter du mot reglementet. Och får smaka på piskan.(Med all rätt ska tilläggas)
Citera
2008-02-02, 21:55
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
En veckas semester blir det om du t.ex. spekulerar i att "Ruskigbuss" även heter "Buskigryss" på Flashback. Inget straff alls om du kontaktar någons skola och avslöjar alla knarktrådar denne skrivit i.

Exakt min tanke.

Värt att påpeka angående detta frikostiga tolkningsutrymme är också att det numer är förbjudet att köra 'raider' från FB - alltså att man gaddar ihop sig och attackerar ett annat forum. Detta anses tramsigt och tillför inte forumet någonting. Det är däremot tillåtet att gadda ihop sig och samla uppgifter om en användare för att attackera och förpesta dennes irl-tillvaro. E contrario; icke trams och berikande för forumet?
Citera
2008-02-02, 22:01
Medlem
Bannlys hoten mot yttrandefriheten! hade jag förut i min signatur men jag tog bort den för att få tillräckligt med plats för mitt Falkenhayn citat. Ni får gärna lägga in det där i er signatur om ni känner för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in