Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-31, 22:43
  #1
Avstängd
SnubbeBubbes avatar
Hej.

Hoppas jag hamnat i rätt tråd, och att någon kan hjälpa mig.

Det är en djungel! Jag blir galen!
Nu har jag surfat till och från i flera dagar, men det snurrar för mycket, och jag bestämde mig för att rådfråga den kära eliten på FB istället.

Ämne: Trådlösa Telefoner.
Antal: 2 enheter (1 par)

Det som är tvunget att finnas med är:

* Intercall (samtal mellan lurarna)
* Belyst display
* Nummervisning
* Uttag för headset


En bonus, men icke nödvändigt: babyfunktion eller vad det nu heter.

Har surfat in på klassikerna OnOff, Siba och Elgiganten. Men där låser det sig. OnOff har ju en suveränt bra sida som visar vad telefonerna har och inte har. Men det måste ju finnas fler butiker som sysslar med sådant här?

Billigaste möjliga, med dessa funktioner, är vad jag söker.

Någon som har något tips, en länk eller förslag?

Tjohopp!
Citera
2008-01-31, 22:55
  #2
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Vet inte hur bra det går att länka till en sökning på prisjakt men testa: http://prisjakt.nu/kategori.php?k=s14724065

Annars är det bara att gå till trådlösa telefoner och knappa in alla features du vill ha. Det finns dock inte uppgifter på allt till alla telefoner så det kan finnas fler telefoner som uppfyller dina krav än dom som kommer med på sökresultatet.

Mycket bra sida, för övrigt. Du kommer garanterat att hitta vad du söker där, fast det kan ta lite tid.
__________________
Senast redigerad av Mr_Crowley 2008-01-31 kl. 22:58.
Citera
2008-02-01, 22:25
  #3
Avstängd
SnubbeBubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Crowley
Vet inte hur bra det går att länka till en sökning på prisjakt men testa: http://prisjakt.nu/kategori.php?k=s14724065

Annars är det bara att gå till trådlösa telefoner och knappa in alla features du vill ha. Det finns dock inte uppgifter på allt till alla telefoner så det kan finnas fler telefoner som uppfyller dina krav än dom som kommer med på sökresultatet.

Mycket bra sida, för övrigt. Du kommer garanterat att hitta vad du söker där, fast det kan ta lite tid.

Gick finfint med länken! Tack så mycket för hjälpen!
Man kan ju åtminstone hitta rätt telefon och sedan söka på Google för att vara säker på att plöja igenom alla butiker efter bästa pris manuellt.

Mycket bra länk. Tack tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback