Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-02-01, 16:10
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
World Of Warcraft WOTLK kommer bli en hit och warhammer kommer gå ganska bra i början, flera wowspelare kommer att gå över till det för lite omväxling men kommer byta tillbaka förhållandevis fort då de inser vilket överlägset spel wow är.
Hur kan du möjligt veta hur bra WAR kommer bli, och om wowspelare kommer prova och gå tillbaks.
Det är två skilda spel.

OnT:
Själv ser jag fram emot WAR mer än nåt annat!
Citera
2008-02-01, 16:17
  #26
Medlem
Coolcittes avatar
Alan Wake
GTA IV
Citera
2008-02-01, 16:28
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
40-manna var roligare än 25, det kändes mer gediget helt enkelt. Visst fanns det plats för slackers i vanilla men vem har sagt att man inte kan skapa 40-manna raider utan rum för slackers?

Absolut säger inget om att 40 manna inte var roligare men den tiden är nog förbi tyvärr och självklart kunde man ha en 40manna utan slackers men den möjligheten fanns inte riktigt på min server pre tbc. Hade t.ex. inte en enda horde guild som rensade naxx.
Citera
2008-02-01, 16:32
  #28
Medlem
Darkfall online fo sure
Citera
2008-02-01, 16:33
  #29
Medlem
diversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny_bravo
Starcraft,Counter strike,Warcraft3,Diablo, Quake,Battlefield,World of Warcraft, ja listan kan göras väldigt lång. Men det som alla dessa spel haft gemensant är att dom har och fortfarande är väldigt populära spel av olika anledningar.

Men hur ser det ut i framtiden? Kommer det några nya "succéer" förutom Starcraft 2 och Warhammer online under 2008? Och även fast att dessa spel har förhoppningar till skyarna, tror ni att dom kommer bli succéer?

Hur vet man om det blir en succé innan spelet släppts?
Citera
2008-02-01, 17:02
  #30
Medlem
Jag tror på WAR, Darkfall Online och Mythos.

Mythos kanske inte verkar så lockande för många än så länge, men det har stor potential.
Citera
2008-02-01, 17:37
  #31
Medlem
Ett litet djurs avatar
Dragon Age kanske blir bra?
Kom igen BioWare.
Citera
2008-02-01, 17:51
  #32
Medlem
lordos avatar
Heavy rain ser ut att bli en höjdare (om det ens blir klart)

http://www.youtube.com/watch?v=C5T0O0_VtHw

Ganska coolt att dialekten försvinner efter ett tag. Vääldigt fina ansiktsanimationer.
Citera
2008-02-01, 18:06
  #33
Medlem
Förkastlig Tants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Filosofiforumet är två trappor ned.

Men dude, jag är seriös, Pacman. Inget slår det.
Citera
2008-02-01, 18:12
  #34
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Förkastlig Tant
Men dude, jag är seriös, Pacman. Inget slår det.
Det andra du skrev var helt klart rappakalja.
Citera
2008-02-01, 18:32
  #35
Medlem
linppans avatar
Hoppas på Darkfall online. Kan bli hur bra som helst dom har ju utvecklat det i ett bra tag nu. Det nya WoW expansion kommer det säker också gå bra för, själv hoppas jag på att det blir en stor jävla flopp efter som jag inte gillar det särskilt mycket, Krävs ingen "skill" tycker jag..

Tror även Left 4 Dead kommer bli en stor hit kommer ut om några månader tror jag.
Citera
2008-02-01, 19:11
  #36
Medlem
Insignificunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Det andra du skrev var helt klart rappakalja.

Trots det har h*n ändå bidragit mer till den här tråden än vad du har gjort.

"Online ftw" liksom. Känns inte som om att du är i en position att döma någon.



Personligen så hoppas jag nästan mer på Far Cry 2 än på GTAIV just nu. Och såklart håller jag tummarna för Fallout 3, men med tanke på att jag inte gillar någonting som de har gjort tidigare så känner jag på mig att det kommer bli ett antiklimax. Alldeles för seriöst, fast på fel sätt och vice versa. D.v.s inga kraschade rymdskepp med elvis men ickeinovativt stridssystem/questssystem.

Men FC 2 och GTAIV blir sannolikt årets största spelupplevelser. Och Duke Nukem forever.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback