Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-31, 20:36
  #1
Medlem
Johnny_bravos avatar
Starcraft,Counter strike,Warcraft3,Diablo, Quake,Battlefield,World of Warcraft, ja listan kan göras väldigt lång. Men det som alla dessa spel haft gemensant är att dom har och fortfarande är väldigt populära spel av olika anledningar.

Men hur ser det ut i framtiden? Kommer det några nya "succéer" förutom Starcraft 2 och Warhammer online under 2008? Och även fast att dessa spel har förhoppningar till skyarna, tror ni att dom kommer bli succéer?
Citera
2008-01-31, 20:44
  #2
Medlem
roflmao123s avatar
Haze, Super smash bros ( elr vad det heter, det där skiten till wii)
Citera
2008-01-31, 20:48
  #3
Medlem
FullOfStarss avatar
Super Smash Bros Brawl kommer antagligen att bli en hit, även fast jag inte hoppas på det. I övrigt så kommer nog att Nästa GTA-spel att bli en ännu större hit.
Citera
2008-01-31, 21:05
  #4
Medlem
kokomanders avatar
Cooking Mama 2.

Originalet har ju för fan sålt 1.6M nu. Helknäppt!
Citera
2008-01-31, 21:50
  #5
Medlem
jack_of_spadess avatar
Operation Flashpoint: Kosovo!


Seriöst:

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising har potential att bli hur bra som helst, jag har inte köpt ett spel på två år men detta kommer jag garanterat att köpa så snart det släpps i Sverige.
Citera
2008-01-31, 22:09
  #6
Medlem
Ett litet djurs avatar
WiiFit
Citera
2008-01-31, 22:16
  #7
Medlem
Förkastlig Tants avatar
Jag får en vision:

"I framtiden kommer det att finnas ett spel som utgör alltet, det ultimata inom mänsklig fantasi och uppfattning, ett spel du alltid kommer att kunna spela, var du än är, vad du än gör. Detta spel kommer att bli så framgångsrikt att varenda mänsklig varelse kommer att spela det. Du kommer att kunna göra allt, du kommer att kunna vara allt, och du kommer att inse hur lika vi är, alla människor. Och mänskligheten går in i en ny ålder, vilken förändrar inte bara våra kroppar, men också våra psyken, till ett stort, kollektivt men ändå individuellt medvetande."

Till dess: Pacman.
Citera
2008-01-31, 22:29
  #8
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Förkastlig Tant
Jag får en vision:

"I framtiden kommer det att finnas ett spel som utgör alltet, det ultimata inom mänsklig fantasi och uppfattning, ett spel du alltid kommer att kunna spela, var du än är, vad du än gör. Detta spel kommer att bli så framgångsrikt att varenda mänsklig varelse kommer att spela det. Du kommer att kunna göra allt, du kommer att kunna vara allt, och du kommer att inse hur lika vi är, alla människor. Och mänskligheten går in i en ny ålder, vilken förändrar inte bara våra kroppar, men också våra psyken, till ett stort, kollektivt men ändå individuellt medvetande."

Till dess: Pacman.
Filosofiforumet är två trappor ned.
Citera
2008-01-31, 22:40
  #9
Avstängd
Starcraft 2 lär ju garanterat bli en succé , likaså GTA4.


Men det spel jag väntar MEST på är Super Smash Bros Brawl, sinnesjukt välfyllt spel. kommer bli en mega-hit, står fan inte ut med att vänta på det....
Citera
2008-01-31, 22:49
  #10
Medlem
WoW

Det kommer ju en ny expantion på world of warcraft med, Wrath of the linch king , kommer bli spännande men hoppas på att det kommer lite 40 mans raider så det blir lite utmaning så att säga, dessutom hoppas jag på att det inte blir lika lätt att få bästa gearet(PvP) nästan direkt på 80
Citera
2008-01-31, 22:50
  #11
Medlem
Johnny_bravos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guffaw
Men det spel jag väntar MEST på är Super Smash Bros Brawl, sinnesjukt välfyllt spel. kommer bli en mega-hit, står fan inte ut med att vänta på det....

Aldrig riktigt förstått det fantastiska med det spelet. Visst det var kul att sitta ett gäng grabbar när man var mindre och lira det, men det skulle inte falla mig i smaken att sitta och lira det med polarna idag.
Att sitta själv och spela skulle bara kännas enformigt och lika spännande som att lira wii sport för sig själv..
Citera
2008-01-31, 22:59
  #12
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny_bravo
Aldrig riktigt förstått det fantastiska med det spelet. Visst det var kul att sitta ett gäng grabbar när man var mindre och lira det, men det skulle inte falla mig i smaken att sitta och lira det med polarna idag.
Att sitta själv och spela skulle bara kännas enformigt och lika spännande som att lira wii sport för sig själv..
Online ftw
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback