Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-31, 12:49
  #1
Medlem
När jag Smokade med en polare så blev han helt vitt i ansiktet och verkade må dåligt , är det nojja elr kan man må dåligt? går det att röka för mkt ?:S

Citera
2006-05-31, 12:59
  #2
Medlem
Onerrs avatar
Haha klart man kan röka för mycket, han blir inte vit i ansiktet och mår dåligt för han är nojjig över något. Ju mindre du rökt desto mindre tål du
Citera
2006-05-31, 14:37
  #3
Medlem
Jag fick så första gången jag också. Det var för att jag rökte alldeles för mycket. Inte skönt direkt. Ju mer jag spydde, ju värre blev det.
Citera
2006-05-31, 17:10
  #4
Medlem
dasshanss avatar
Jag blir hyffsat blek när jag röker mycket!
Men mår inte dåligt, mår helt underbart
Citera
2006-05-31, 22:11
  #5
Avstängd
Southern Stars avatar
Visst fan mår man bra
Blir nog också lite blek och grå i ansiktet själv, dock mår jag inte dåligt.

Idag när jag rökte blev det så mycket i jointen tydligen så innan jag ens var klar kunde jag knappt stå upp utan var tvungen att sätta mej..
Fyfan hela dagen har bara försvunnit medan jag har bängat loss i soffan...
Vet inbte om man ska skratta eller tjura åt det men det har varit en mkt skön dag idag

/SS
Citera
2006-05-31, 22:24
  #6
Medlem
karma chamelions avatar
klart man kan
jag blev så när jag rökte vattenpipa en gång
Citera
2006-06-01, 12:41
  #7
Medlem
Grunthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karma chamelion
klart man kan
jag blev så när jag rökte vattenpipa en gång

utan CB i?
Citera
2006-06-01, 13:04
  #8
Medlem
Toasts avatar
Jag har spytt en gång för länge länge sedan. Så visst det är klart det går att ODa på cannabis precis som allt annat.
Citera
2006-06-01, 16:11
  #9
Avstängd
Southern Stars avatar
Man kan faktiskt röka för mycket också.
Då blir det svårt att hantera, rent mentalt.
Man blir så förbluffad över hur hårt det slår samtidigt som man blir helt sänkt fysiskt.

Så jo, det kan vara jobbigt med.

/SS
Citera
2006-06-01, 18:09
  #10
Avstängd
Konrad Knarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toast
Jag har spytt en gång för länge länge sedan. Så visst det är klart det går att ODa på cannabis precis som allt annat.

Så du menar att du spydde och var nära på att få en överdos? Nice.


OT: Rök i naturliga mängder, överdriv inte. Det ska aldrig kännas jobbigt att puffa
Citera
2007-11-24, 17:41
  #11
Medlem
highriders avatar
Min kompis "snear" konstant på CB

Jag har aldrig råkat ut för detta själv. Men jag är väldigt intresserad av att få reda på vad det beror på. Det är nämnligen så att jag har en kompis som jag introducerat cb för och han har "sneat" samtliga 3 gånger som vi rökt tillsammans. Varje gång har jag sett till att vi rökt i rätt mängder genom att bita av spliffen i etapper, dvs rökt en 1/3 sen väntat 30 minuter... han mår bra under detta stadiet fram tills vi rökt klart spliffen.

Då bleknar hans ansikte och han ser ut som Iniesta ungefär (detta ser sjukt roligt ut när man själv är hög och första gången det hände så spelade jag upp "streets of Philadelphia" för honom innan jag insåg hur dåligt han mådde). Han börjar må mer och mer illa tills han tillslut reser sig och tar sig in på toalleten. Där spyr han lite då och då och ligger nästintill utslagen på golvet tills ruset lägger sig och han kan ta sig upp. Killen har alltså spenderat 3 nätter i mitt badrum :P

Inför 2a och 3e gången har jag haft teorier om lågt blodsocker, mat, vatten osv och därför sett till att han druckit vatten, käkat plus har tillgång till sötsaker. Men det har inte hjälpt. Det har dessutom varit 3 olika sorters CB och de 3 tillfällena har skiljt sig flera veckor åt.

Så vad kan detta bero på?

Edit: Ursäkta svenskan.
Citera
2007-11-24, 17:56
  #12
Medlem
Sylvesters avatar
Alla reagerar vi olika, och cannabis kanske inte är en drog som passar honom helt enkelt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback