Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish7
Där ser man. Har letat på FB efter denna händelse. Minns denna händelse ganska väl då man bor i Hbg. Den var ju rent makaber.Nästan lika makaber var detta inslag som är ett ännu ett bottenmärke av HD. Är det bara jag som får känslan att dom närmast glorifierar mördarna i artikeln? Vi var ett flertal som undrade vad fan den ville säga egentligen. En liten liten artikel om offrets mamma. Sedan det här med att bröderna nu bor i 2 skilda städer och lever ett Svenssonliv.Skulle man som läsare glädjas med dom? Nej,fy fan säger jag. Man blir äcklad över att ha 2 såna sjuka människor fria i vårt land. Jag bara väntar på ett samtal från HD där man vill sälja sin skitblaska.Händer titt som tätt. Vidrig tidning,vidrig redaktion,vidriga Monaåsikter dom står för.
...och som tidigare sagt så har den överväldigande delen av juristerna, BORGERLIGA värderingar! så man undrar varför högermänniskor i Sverige är så förtjust i att släppa ut sådant här slödder på gatorna, och det så snart efter utdömt fjantstraff.
Är ingen anhängare av Sahlin, men det börjar bli fjantigt att läsa div. pojkrumsskribenters hänvisningar till Mona Sahlin, så fort man skriver om något man inte tycker om. Såådant stort inflytande på svensk politik, har hon väl inte haft...?!
Betänk också att det är under en moderat justitieminister (Ask) som mördare i allt högre utsträckning döms till tio år istället för livstid.