Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-28, 23:27
  #1
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
- Man kan inte äga en människa man älskar, och avundsjuka är bara osäkerhet, säger Annika - och Suzanne.
...
För ett år sedan kom Annikas väninna, Suzanne, 20, på besök.
Det slog genast gnistor mellan Jon och den unga besökaren.
...
Nu bor de alla tre tillsammans i ett hus i Drammen, söder om Oslo, de köpte i november.
- Jag förstår verkligen att han föll för henne när han såg henne, säger Annika och stryker sin 20-åriga väninna över pannan.

Killen måste vara en jävla lyckost, hans fruga börjar se lite gammal och sliten ut, så han plockar helt sonika in en 20-årig förmåga (som dessutom ser helt ok ut), man får väl göra ett rimligt antagande att 20-åringen är till för sänghalmen och ~40-åringen är till för mer vardagliga sysslor som matlagning, städning och så vidare.

Nåväl hur skulle Era respektiva uppskatta en dylik situation?
Jag själv skulle nog, som i tecknade serier, få springa ifrån ett gäng flygande knivar om jag skulle föreslå ovanstående.


Länkar till artiklar:
http://www.expressen.se/sex/1.102322...-med-samma-man
http://www.nordlys.no/nyheter/article3306629.ece
Citera
2008-01-29, 00:21
  #2
Medlem
dumms avatar
Hmm.. man kanske skulle satsa på nåt sånt
Citera
2008-01-29, 00:40
  #3
Medlem
Fiskmånglarens avatar
99% av alla killars dröm, 99% av alla tjejers mardröm.
Citera
2008-01-29, 01:17
  #4
Medlem
Psyko Dads avatar
Vänta bara tills båda har pms samtidigt......
Citera
2008-01-29, 02:16
  #5
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Vänta bara tills båda har pms samtidigt......

Hehe, vilka roliga bilder man fick i huvudet nu.
EN kvinna med pms kan vara på gränsen till hälsovådligt ibland, TVÅ kvinnor är nog mer eller mindre dödligt då den enas pms-ilska säkerligen föder den andras och vice versa, och så står idiotkillen däremellan. Jag säger bara: Duck and cover...
Citera
2008-01-29, 02:17
  #6
Medlem
Mycket märkligt. Detta måste vara extremt ovanligt eller?
Citera
2008-01-29, 02:21
  #7
Moderator
evilhoneys avatar
Huvva! Jag skulle aldrig gå med på ett sånt arrangemang. Jag trivs alldeles yppeligt väl som enda kvinnan i vårat hushåll och kan inte tänka mig att dela med någon annan. Enda sättet min sambo kommer få leva med mig och en annan kvinna under samma tak är väl om vi får en dotter, men det är ju inte på långa vägar vad artikeln handlade om.
Citera
2008-01-29, 05:07
  #8
Moderator
NewDeers avatar
Aldrig i livet att detta skulle funka för mig. Inte om jag är kär iaf. Dessa kvinnor kan ju inte ha några djupare känslor för mannen?

Funderade på om jag skulle kunna leva med två män... Men nej - inte om jag är seriös. Skulle inte kunna dela upp kärleken på ett bra vis. Visserligen kan man vara attraherad av flera på olika sätt - men leva ihop? Nej. Känns alltför psykiskt påfrestande. Men så är jag väl en romantiker också, antar jag....
Citera
2008-01-29, 06:31
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Vänta bara tills båda har pms samtidigt......

Har hört att kvinnor som lever nära varandra ofta just får mens samtidigt, pga några hormoner eller nåt sånt. Hur roligt vore väl inte det att göra en realityshow om!
Citera
2008-01-29, 06:40
  #10
Medlem
No_fears avatar
Nog jävla jobbigt att hålla en kvinna glad så hade inte velat ha det så, plus i diskussioner så hade man aldrig fått en syl i vädret när dom gaddar ihop sig eller har vilda diskussioner mellan varandra, hade nog blivit många stärkare från barskåpet i en sånt förhållande.

Fast å andra hand så hade jag och mitt ex en inneboende kvinna hos oss ett tag, en vännina till mitt ex, det vart ingen trekant men det var inge gnäll eller sånt från mitt ex då hon hade nån att tjattra med hela dagarna så jag fick ha slippa höra allt och pyssla med mina saker ifred, Och dom stod oftast och pladdra på i köket och ena diskade och andra lagade mat och jag trampade runt som en kung i vardagsrummet mellan tv:n och datorn

Så det kanske har sina fördelar också nu vart jag delad
Citera
2008-01-29, 07:22
  #11
Medlem
Sartres avatar
Det är kungligt som satan. Min dröm är att ingå månggifte med fyra kvinnor samtidigt, typ litet som old school-muslimer.
Citera
2008-01-29, 07:30
  #12
Medlem
tältpinnes avatar
Cynisk som jag är så tror jag att Jon Bertelsens förmögenhet från sitt konjaksimperium spelar en roll i denna märkliga historia
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback