2008-02-03, 22:41
Medlem
ssshhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean Claude
Var inne på handelsbanken och tänkte fylla i uppgifterna men var skriver man orderid någonstans? Hittade inget meddelandefält.

Hade samma problem. Hittade inget heller. Jag betalade från internetbank. Antar att man nu får skriva mail till dem och försöka förklara läget.
Citera
2008-02-03, 23:23
Medlem
Jean Claudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssshh
Hade samma problem. Hittade inget heller. Jag betalade från internetbank. Antar att man nu får skriva mail till dem och försöka förklara läget.

Ok, det kan ju fungera. Tack för svar, lägger en provbeställning i morgon.
Citera
2008-02-03, 23:44
Bannlyst
skulle precis beställa lite kapslar men tydligen slut i lager dom måste ha ett jävligt litet lager av kapslar om det redan är slut
Citera
2008-02-04, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
skulle precis beställa lite kapslar men tydligen slut i lager dom måste ha ett jävligt litet lager av kapslar om det redan är slut

Det är ju billigare att köpa tomma kapslar på t.ex hälsokostaffär. Har de inte inne kan de garanterat beställa in lite grann, kan inte kosta många kronor. Då kan man ju också göra lite olika doseringar i dem, typ en lightkapsel med 2mg, en halvbängkapsel på 5mg och ett par rejäla tokfludderkapslar på mellan 10-20mg. Så ska jag göra iaf.

Billigt och bra
Citera
2008-02-04, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evion
Hur menar du? Syftar du på att aptiten på något sätt skulle påverkas, eller undrar du om man kan uppföra sig någorlunda normalt, utan att väcka misstankar om berusning, under inmundigande av diverse läckerheter vid matbordet?

Självklart menar jag om aptiten förändras dvs. att man inte känner nån vidare hunger. Skrev dessutom "äta som normalt" och inte "äta normalt". Nu är jag knappast någon språkexpert men har dom inte lite annorlunda betydelse? Kanske inte men jag har i vilket fall som helst redan fått svar på min fråga till viss del

Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze

Jag drack 3 starl samt åt en halv kebabpizza, nästan som på blå vallar

Under hur lång tid? Var det de enda du åt på hela dagen eller? Är fundersam eftersom jag försöker som fan att gå upp i vikt. Har ingen tidigare erfarenhet av benzo, hade svårt att få tag i det förut när jag var som mest intresserad, bara massa jävla haschrökare i den här staden. Och sen har det helt enkelt bara inte blivit av
Citera
2008-02-04, 01:01
Medlem
Hur känner sig alla såhär dagen efter då? Eftersköna och mjuka?
Citera
2008-02-04, 03:05
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil' gringo
Självklart menar jag om aptiten förändras dvs. att man inte känner nån vidare hunger. Skrev dessutom "äta som normalt" och inte "äta normalt". Nu är jag knappast någon språkexpert men har dom inte lite annorlunda betydelse? Kanske inte men jag har i vilket fall som helst redan fått svar på min fråga till viss del

Min tanke var inte att klanka ned på ditt språkbruk, ber om ursäkt om det uppfattades så.

Angående hungern: Nu har jag inte prövat just phenazepam, men empiriskt kan jag säga följande om de små rara syskonen i bensofamiljen jag fått lyckan att avnjuta. Jag får förbättrad aptit på bensodiazepiner med lång halveringstid, typ diazepam, nitrazepam och klonazepam, medan de som avlägsnar kroppen lite kvickare, såsom alpralozam och triazolam, inte gör mig hungrigare. Har inga belägg alls för den här kopplingen, men i bland är det faktiskt skönt att måla lite svart på vitt och facka in saker och ting för att strukturera upp lite i hjärnkontoret.

Edit:stavning
Senast redigerad av evion 2008-02-04 kl. 03:10.
Citera
2008-02-04, 04:31
Medlem
Limegrens avatar
någon som vet hur mycket är en överdos på detta?
Citera
2008-02-04, 04:41
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limegren
någon som vet hur mycket är en överdos på detta?
hur stor är en sten?

jag blir svin hungrig på alla benzo verkligen ingen skillnad på roppar eller valium, mättnads känslan försvinner nästan helt!!! jag är stor och äter alltid mycket men på benzo blir det omänskligt, klarar lätt ett par lite cola och två pizzor plus desert i en session...
Citera
2008-02-04, 04:46
Medlem
Limegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pit_bull_bob
hur stor är en sten?

jag blir svin hungrig på alla benzo verkligen ingen skillnad på roppar eller valium, mättnads känslan försvinner nästan helt!!! jag är stor och äter alltid mycket men på benzo blir det omänskligt, klarar lätt ett par lite cola och två pizzor plus desert i en session...

Det borde ju ändå finnas en gemensam nämnare? det är inte direkt så att vissa käkar ett halvt gram och blir lite småtrötta...
Citera
2008-02-04, 04:57
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Det borde ju ändå finnas en gemensam nämnare? det är inte direkt så att vissa käkar ett halvt gram och blir lite småtrötta...

vad är överdos, när man dör?

och hur mycket man tål beror på toleras, kroppshydda och så vidare...
Citera
2008-02-04, 06:46
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:

En snabb googling gav detta http://msds.moocity.com/MSDSInfo.asp?ID=58365 så LD50 ligger på (om man ska tro på den sidan) 2400mg/kg[oralt].

/lat_jävel
Senast redigerad av lat_jävel 2008-02-04 kl. 06:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in