Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-28, 21:36
  #1
Medlem
Evil_Bills avatar
Hörde ett nytt uttryck som är att "docka" och hamnade i diskussion med en vän om att det även skulle kallas för "fronda"?!

För er som inte vet vad docka är så drar tillbaka förhuden på bådas penisar sedan drar den ena sin förhud över båda penisarna sedan drar den adra sin förhud över båda penisarna ...
Citera
2008-01-28, 21:41
  #2
Medlem
didde719s avatar
en fråga bara, varför ska man göra så för?
Citera
2008-01-28, 22:39
  #3
Medlem
Banshee19s avatar
Aldrig hört uttrycket fronda förut. Så jag röstar på docka!
Citera
2008-01-28, 22:47
  #4
Medlem
don corleones avatar
Finns det någon särskild anledning till att det skulle heta Fronda? Mig veterligen är han hetero och kan inte tänka mig att andra än homosexuella skulle utöva det här.
Citera
2008-01-28, 22:49
  #5
Medlem
SnuFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Bill
Hörde ett nytt uttryck som är att "docka" och hamnade i diskussion med en vän om att det även skulle kallas för "fronda"?!

För er som inte vet vad docka är så drar tillbaka förhuden på bådas penisar sedan drar den ena sin förhud över båda penisarna sedan drar den adra sin förhud över båda penisarna ...

frolla tror jag att det kallas. hört det av en bög iallafall
Citera
2008-01-29, 02:02
  #6
Medlem
franges avatar
"Very nice, very nice. But... what does it do?"
Citera
2008-01-29, 06:33
  #7
Medlem
RagGAnoFs avatar
hockey flopp heter det för tusan, är bara hockey killar som sysslar med sånt.
Citera
2008-01-29, 07:40
  #8
Medlem
Flash Pecketts avatar
Fronna har jag hört att det kallas.
Citera
2008-01-29, 09:25
  #9
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Frända heter det.
Jag vet, för jag fick på min svensexa stå i Kungsträdgården på en pall och i medhavd högtalare stå och ropa ut i folkhavet fördelarna med denna verksamhet.

/VV
Citera
2008-01-29, 09:41
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
frolla tror jag att det kallas. hört det av en bög iallafall

Frolla berättade en arbetskamrat för några år sedan var när man sprutade någon i tvåan, sög ut sperman med sugrör och spottade ner det i munnen på personen vars anal det precis varit i.
Citera
2010-01-13, 14:54
  #11
Medlem
kdbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
Frolla berättade en arbetskamrat för några år sedan var när man sprutade någon i tvåan, sög ut sperman med sugrör och spottade ner det i munnen på personen vars anal det precis varit i.
grr
Citera
2010-01-13, 15:44
  #12
Medlem
Weissess avatar
Förklaringen jag fick till "dockning" är "två killar, kuk mot kuk, sen drar den ene sin förhud över den andres ollon (tror jag?) och när han drar loss ska det säga plopp" =P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback