Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-27, 22:46
  #1
Medlem
DiscoJoppes avatar
Tja

En sak Mansing sade i min fest-tråd fick mig att fundera lite. På nyår var det fest men kravet på att få komma in var att ha med sig minst en tjej. Jag frågade en tjejkompis jag har om hon ville följa med. Detta bara för att få komma in på festen. Hon är egentligen en pseudokompis för vi umgås aldrig, har ingenting gemensamt, noll personkemi och ingenting att prata om. Ändå tog jag med henne, jag gillar inte ens hennes sällskap särskilt mycket. Hon är dock rätt het.

Väl där så umgicks vi knappt någonting alls utan hon hade kul på sitt håll och jag på mitt. Lyckades dock ta på henne lite. I alla fall, sanningen är att jag använde henne som nyckel bara. Frågan följer

Agerade jag helt förkastligt?

Jag har inte pratat med henne sen dess faktiskt och inte setts men hon verkade ha kul på sitt håll.

Vad tycker ni?
Citera
2008-01-27, 22:52
  #2
Avstängd
rollebolles avatar
Gå och dö.
Citera
2008-01-27, 22:57
  #3
Medlem
kornfields avatar
förhoppningsvis hade hon kul.

om inte annat så "håll dina vänner nära, dina fiender ännu närmare."
Citera
2008-01-27, 22:58
  #4
Medlem
Blixis avatar
Ehrm rätta mig om jag har fel men är det inte så att ni båda var nöjda? Hon ble bjuden på en schysst fest som du visst om båda hade roligt och båda var nöjda? Låter som en win-win situation vad finns det att klaga på?
Citera
2008-01-27, 23:03
  #5
Medlem
Ödlans avatar
Du gjorde henne en tjänst och hon verkar ha haft trevligt. Ser inget fel.
Citera
2008-01-27, 23:41
  #6
Medlem
yeahgrrs avatar
men va fan... släpp såna här funderingar eller sitt kvar och tvinga i dig öl med dina killkompisar... du hade kul, hon hade kul... case closed.... om en vecka är det helg igen.... :-)
Citera
2008-01-28, 00:09
  #7
Medlem
Zockerconnys avatar
Hoppas att hon träffade nån trevligare än du på festen, isf så gjorde du henne en tjänst.
Citera
2008-01-28, 01:44
  #8
Medlem
Vilken guldkalv. Kanske kan du använda henne för flera syften?
Citera
2008-01-28, 01:55
  #9
Avstängd
Grischkas avatar
Inte nog med att tjejer slår vad om vem som vågar kyssa dig för en hundring, nu måste du även ha sällskap för att komma in. Du måste va en riktig ful fisk.
Citera
2008-01-28, 02:33
  #10
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoJoppe
Tja

En sak Mansing sade i min fest-tråd fick mig att fundera lite. På nyår var det fest men kravet på att få komma in var att ha med sig minst en tjej. Jag frågade en tjejkompis jag har om hon ville följa med. Detta bara för att få komma in på festen. Hon är egentligen en pseudokompis för vi umgås aldrig, har ingenting gemensamt, noll personkemi och ingenting att prata om. Ändå tog jag med henne, jag gillar inte ens hennes sällskap särskilt mycket. Hon är dock rätt het.

Väl där så umgicks vi knappt någonting alls utan hon hade kul på sitt håll och jag på mitt. Lyckades dock ta på henne lite. I alla fall, sanningen är att jag använde henne som nyckel bara. Frågan följer

Agerade jag helt förkastligt?

Jag har inte pratat med henne sen dess faktiskt och inte setts men hon verkade ha kul på sitt håll.

Vad tycker ni?

Fy för dig! Du verkar vara en riktig player som utnyttjar tjejer till höger och vänster på detta sätt. Men jag tycker du ska ta kontakt med henne och säga förlåt bara för säkerhets skull, tjejer blir ganska lätt sårade vettu

/Bockstensmannen
Citera
2008-01-28, 02:42
  #11
Medlem
Bajsfacistens avatar
Nej, jag gillar ditt agerande. Folk tar med snygga tjejer, som de inte är ihop med, tycker jag är en mycket bra sed.
Citera
2008-01-28, 03:12
  #12
Medlem
Sartres avatar
Bajsfascisten: Du menar så att man inte behöver charma trosorna av andrahandssorteringen ännu en kväll?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback