Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-24, 00:47
  #1
Avstängd
Tjena,

kör på 100mg Tren Acetate+250mg Sustanon varannan dag och 25mg D-bol dagligen , har kört i 4 veckor och tänker köra 6 till.

Nu är det så att jag har tagit 50mg Proviron/dag också, men de tog slut igår(taskig planering,jag vet ), och min vanliga kran har det inte inne förrän om 10 dagar.

Har givetvis Nolvadex hemma, går det bra att köra på tills mer Proviron dyker upp för att hålla undan vattnet?

Har använt Proviron under betydligt tyngre kurer och vattnet har hållit sig borta helt(nåja, men nån julgris såg jag inte ut som då iaf ), men aldrig Nolvadex mot just vatten under kur.

Har ganska lätt att se plufsig ut i ansiktet under kur, så någonting vore på sin plats, även om det bara är 10 dagar...hur skulle ni göra?
Citera
2008-01-24, 07:54
  #2
Medlem
Avbryt kuren på stört och skicka trenet till mig Nej men testa du att köra nolva, det håller ner vätskan för många. Jag hade också tagit det om jag svällde upp som en julgris. (nu har jag inte det problemet, är faktiskt nästan helt torr på testo/dbol)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback