Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-23, 17:01
  #1
Medlem
fixtahs avatar
Satt här å kom på en sak som hände mig för några år sedan, då jag var 15-16. Jag bokade en läkartid för mina sömnproblem, som jag hade/har. Och fick då en kvinnlig läkare (som var ca 27-30 bast, såg riktigt bra ut).

Kan tillägga att jag är riktigt socialt efterbliven och nå sjukt blyg osv. Men iaf.

Vi sitter där å pratar en stund osv. sedan (minns inte om det var samma besök eller nästa) ber hon mig att klä av mig(kalsonger på), vilket jag gör. Och sätter mig på sjuksängen. Hon ställer sig bakom mig och börjar "undersöka" mig. Känner på min rygg ett tag och sedan låter hon händerna vandra omkring ut på axlarna å känner å håller på ett tag å sen på armarna osv. Hon står fortfarande bakom mig, sedan slutar hon. Och hon går iväg å ska hämta nåt å jag klär på mig osv.

Sedan sitter vi å pratar en stund, och bestämmer oss för att boka en till läkartid.

Och ett-tre till besök av prat går, får känslan av att hon ler väldigt mycket å är väldigt glad osv. Under en av samtalen så råkar jag nämna att jag har ont i höften, å att jag brukar vakna av att jag har ont.

Så vi bokar en ny tid, å när jag kommer dit ber hon mig att ta av mig kläderna å lägga mig på sjuksängen, vilket jag gör.
Hon börjar känna på min höft å frågar om det gör ont osv. å håller på en stund. Sedan mitt i allt säger hon.

- Magen då? Har du ont i magen?
- eöh jo. säger jag lite tveksamt.

Och hon börjar känna omkring på min mage, å hon frågar om det gör ont när hon känner osv. Å småler lite sådär, å jag vet inte vad jag ska göra så jag gör ingenting. Efter ett tag så slutar hon helt tvärt. Och vi avslutar läkarbesöket där. Hon ger mig nåt nr som jag kan ringa om jag vill ha tag på henne osv.

Går nån månad å sömnproblemen fortsätter å jag bestämmer mig för att ringa henne, men hon var ledig. Försöker få tag på henne nån vecka för att sedan få svaret att hon hade slutat och flyttat från stan..

Vad jag nu undrar är, tror ni hon ville något mer? Brukar man göra såna där undersökningar när man har sömnproblem? Grämer mig fortfarande att jag inte sa eller gjorde något under den sista undersökningen. Var först efteråt jag började tänka på vad hon kanske var ute efter..

Kan tillägga att jag aldrig vart med en brud ungefär, och är än idag oskuld. Så jag är rätt dåligt på att bedömma sånt där.
Citera
2008-01-23, 17:09
  #2
Medlem
Kan väl mycket väl vara så. Men risken är nog så att du kan ha uppfattat saker lite fel också.. För jag minns när man själv var oskuld och ville ha sex med allt som rör på sig ungefär (av kvinnligt kön). Då var nästan minsta smile ett bevis på att dom ville ha sex med en (lite överdrivet och generaliserat, men du förstår nog min poäng i det hela)
Citera
2008-01-23, 17:09
  #3
Medlem
Hon ville ha Sex med dig. Uppenbart!
Läkare, som kan anses som lyckade människor älskar socialt handikappade 13åriga pojkar.
Citera
2008-01-23, 17:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ame
Hon ville ha Sex med dig. Uppenbart!
Läkare, som kan anses som lyckade människor älskar socialt handikappade 13åriga pojkar.


klockrent.

OnTopic: Jag tror att hon gjorde sitt jobb punkt.
Citera
2008-01-23, 17:14
  #5
Medlem
kornfields avatar
inte fel att ha som fantasi, men mycket troligen så genomförde hon bara sitt jobb, leende.
Citera
2008-01-23, 17:47
  #6
Medlem
fixtahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanish
Kan väl mycket väl vara så. Men risken är nog så att du kan ha uppfattat saker lite fel också.. För jag minns när man själv var oskuld och ville ha sex med allt som rör på sig ungefär (av kvinnligt kön). Då var nästan minsta smile ett bevis på att dom ville ha sex med en (lite överdrivet och generaliserat, men du förstår nog min poäng i det hela)


Du har nog rätt, är nog standard procedure kanske att dom gör en sån där fysisk genomgång. Fast jag vet inte, på nåt sätt känns det som att det var nåt. Men ja, jag vet ju inte.
Citera
2008-01-23, 17:52
  #7
Medlem
fixtahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ame
Hon ville ha Sex med dig. Uppenbart!
Läkare, som kan anses som lyckade människor älskar socialt handikappade 13åriga pojkar.


haha, precis
Citera
2008-01-23, 18:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fixtah

Under en av samtalen så råkar jag nämna att jag har ont i höften, å att jag brukar vakna av att jag har ont.


Att känna och klämma på musklerna längst ner på magen är väl rätt standard vad jag vet när man undersöker ev. problem med höften. Har själv vart med om det hos sjukgymnasten, så är nog inget konstigt med det..
Citera
2008-01-23, 18:44
  #9
Medlem
fixtahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadfoafs
Att känna och klämma på musklerna längst ner på magen är väl rätt standard vad jag vet när man undersöker ev. problem med höften. Har själv vart med om det hos sjukgymnasten, så är nog inget konstigt med det..

Okejrå, så man kan säga att jag är ägd mao. Aja men då vet jag till nästa gång iallafall

Men rygg/axel/arm undersökningen då? Är det standard procedure också?
Citera
2008-01-23, 19:09
  #10
Medlem
Hudsalvas avatar
Det här med att fru doktor log skulle jag tro hör till i bemötandet av blyga människor. Jag minns själv hur min svensklärare på gymnasiet brukade sitta och le uppmuntrande mest hela tiden när blyga eller osäkra personer höll föredrag. Det är mycket möjligt att hon genom detta gav dem lite bättre självförtroende, temorärt.

Jag är relativt säker på att hon inte ville idka samlag med dem alla, dock.
Citera
2008-01-23, 19:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hudsalva
Det här med att fru doktor log skulle jag tro hör till i bemötandet av blyga människor. Jag minns själv hur min svensklärare på gymnasiet brukade sitta och le uppmuntrande mest hela tiden när blyga eller osäkra personer höll föredrag. Det är mycket möjligt att hon genom detta gav dem lite bättre självförtroende, temorärt.

Så tror jag med. Det hela var nog en helt normal undersökning av glad och trevlig läkare.
Citera
2008-01-23, 20:24
  #12
Medlem
Artygs avatar
När vi är ändå är inne på ämnet "om personen skötte sitt jobb"..

När jag var 8 år och gick i tvåan bad min skolsystern att ta av mig byxor och kalsonger för att hon skulle titta på och undersöka pillesnoppen, tydligen hade alla killar i vår klass fått genomgå detta.

Nu när jag tänker på det är det fan sjukt, har frågat vänner om de varit med om samma situation. Dock så nekar alla och gapskrattar när jag berättat det.

Någon som kan bekräfta att skolsystern skötte sin uppgift ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback