Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-20, 13:09
  #277
Medlem
Mikeyjamess avatar
Han borde fått en Oscar långt före Dark Knight. Han är fruktansvärt bra i Ned Kelly och Candy.
Citera
2014-03-02, 17:45
  #278
Medlem
vilka läkemedlen dog han av?
Citera
2014-03-02, 22:31
  #279
Medlem
JohnFilipNordlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obbe-lito
vilka läkemedlen dog han av?

En kombination av "oxycodone, hydrocodone, diazepam, temazepam, alprozam och doxylamine" (Vet ej vad respektive substanser/läkemedel heter på svenska)

Sen finns det en hög olika tabletter som innehåller de olika ämnena, flertalet i ångestdämpande läkemedel.
Citera
2018-01-02, 21:07
  #280
Medlem
Mikeyjamess avatar
Han verkade sjukt charmig i filmer och bland fans men i dokumentären I am Heath Ledger så finns ingen glädje i hans ögon. Aldrig lagt märke till det förut
Citera
2018-01-02, 23:14
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Han verkade sjukt charmig i filmer och bland fans men i dokumentären I am Heath Ledger så finns ingen glädje i hans ögon. Aldrig lagt märke till det förut

Jag tyckte han va och verkade helt underbar i alla filmklipp och bilder. Såg så lycklig och glad ut.

Tyckte fö att det var en oerhört fin och bra dokumentär. Känns på något märkligt sätt inte lika chockande att han gick bort så ung efter allt jag såg och hörde. Full fart hela tiden och oerhört många tankar i skallen konstant som leder till ytterst lite sömn.
Känns som en optimal vän, oerhört skön enligt mig.
Citera
2018-01-03, 22:09
  #282
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Jag tyckte han va och verkade helt underbar i alla filmklipp och bilder. Såg så lycklig och glad ut.

Tyckte fö att det var en oerhört fin och bra dokumentär. Känns på något märkligt sätt inte lika chockande att han gick bort så ung efter allt jag såg och hörde. Full fart hela tiden och oerhört många tankar i skallen konstant som leder till ytterst lite sömn.
Känns som en optimal vän, oerhört skön enligt mig.

Det var nåt i ögonen som såg sorgligt ut. Och att han höll på så mycket, var nästan som att han var manisk
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback