Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-04, 12:41
  #121
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iranien
Sluta och snacka en jävla massa om den ena och den andra har ni något otalt så ta det personligen med han smutskasta någon på nätet betyder inte att det blir sann

Ok då vet vi!

Citat:
Ursprungligen postat av iranien
medsamt hjälper ni underrättelse tjänsten på krimminal vården samt polisens vissa av de har startad tråden för att fiskaaaaaaaaaa vakna vakna

Är det sant?
Citera
2010-05-04, 13:37
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibalis
Vem fan ska klippa horungen när han hamnar på skyddsavdelning,horungen kommer aldrig våga sig ut till en vanlig avd!!

Han satt senast enligt mycket säker källa inte på skyddsavd., utan på en helt vanlig avdelning. Och han blev då inte utsatt för nåt där...
Citera
2010-05-04, 19:48
  #123
Medlem
headnods avatar
Finns det bild på denne Sader?
Citera
2010-06-16, 23:58
  #124
Medlem
Sader satt på Tidaholm under 05-06 vill jag minnas. JAG satt med honom på E-huset. Det är en normal avdelning. Det var lite turbulens ett tag med honom och två andra från Gbg. Vi hade möte där dom outade honom som golare. Han blev ombedd att lämna avdelningen. Han valde att inte göra det coh sen rann det ut i sanden. Den ena utav dom som outade honom (kommer inte på namnet, kallar honom Ali) visade sig senare själv vara en äcklig golare. Ali hade golat ner en äldre person (vill ej namnge) om var det fanns amfetamin i nån skog utanför Gbg.
Citera
2010-06-22, 10:45
  #125
Medlem
han är jo fitta som sagt
Citera
2011-04-05, 16:28
  #126
Medlem
headnods avatar
Vad händer? Har för mig några albaner skulle klippa Ali hit o dit.. och Sader med va?
Nån som vet nåt?
Citera
2011-06-04, 17:45
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headnod
Vad händer? Har för mig några albaner skulle klippa Ali hit o dit.. och Sader med va?
Nån som vet nåt?


Eller så blev xheladin purava klippt tillslut i denna affären vad jag har hört. Hur hänger allt ihop?
Citera
2011-06-18, 19:48
  #128
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headnod
Vad händer? Har för mig några albaner skulle klippa Ali hit o dit.. och Sader med va?
Nån som vet nåt?

Sader umgicks väl med albanerna när dom var en enad pakt med Tigrarna.
Men det är möjligt att han blivit ovän med albanerna.
Citera
2016-05-07, 02:01
  #129
Medlem
Finns Tigrarna kvar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback