Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-21, 15:09
  #1
Medlem
Norrmals avatar
"- Är du sexuellt aktiv?
- Nej, jag bara ligger där!"

Så många går igång på bröststorlek, rumpa, muskler eller dylikt, både vad gäller män eller kvinnor.
För min del är det SÅ mycket viktigare att min partner är engagerad och är kåt, känner av sina hormoner, än att hon har välpumpade bröst eller är kurvig som E-4:an vid Sundsvall. Engagemang slår utseende, så att säga.
Det är så mycket härligare att ha en engagerad, nyfiken och villig parnter än en "sexbomb" som funderar på kommande Max Factor-kampanj eller vad hon skall inhandla för högklackat nästa shoppingrunda.
Jag skulle alla dagar i veckan genitaliefäktas med en småbröstad härligt aktiv tjej som verkligen njöt, än med sexbomben som bara ligger där.

Vad är viktigast?
Utseendet eller engagemanget?
Själv förespråkar jag engagemanget! Alla gånger!

Det här är min åsikt som MAN. Vad säger ni tjejer - eller övriga grabbar?
Citera
2008-01-21, 15:13
  #2
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmal
"- Är du sexuellt aktiv?
- Nej, jag bara ligger där!"

Så många går igång på bröststorlek, rumpa, muskler eller dylikt, både vad gäller män eller kvinnor.
För min del är det SÅ mycket viktigare att min partner är engagerad och är kåt, känner av sina hormoner, än att hon har välpumpade bröst eller är kurvig som E-4:an vid Sundsvall. Engagemang slår utseende, så att säga.
Det är så mycket härligare att ha en engagerad, nyfiken och villig parnter än en "sexbomb" som funderar på kommande Max Factor-kampanj eller vad hon skall inhandla för högklackat nästa shoppingrunda.
Jag skulle alla dagar i veckan genitaliefäktas med en småbröstad härligt aktiv tjej som verkligen njöt, än med sexbomben som bara ligger där.

Vad är viktigast?
Utseendet eller engagemanget?
Själv förespråkar jag engagemanget! Alla gånger!

Det här är min åsikt som MAN. Vad säger ni tjejer - eller övriga grabbar?

Men så klart, annars kan man ju lika gärna do it yourself!
Citera
2008-01-21, 15:52
  #3
Medlem
Miko1s avatar
engagemanget såklart.
Citera
2008-01-21, 17:27
  #4
Medlem
magers avatar
de finns ju en gräns för hur mycket engagemanget kan väga upp
Citera
2008-01-21, 17:49
  #5
Medlem
MissMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miko1
engagemanget såklart.
indeed
Citera
2008-01-22, 03:36
  #6
Medlem
Håller absolut med TS.

En tjej som visar att hon har komplex eller skäms för sin kropp blir garanterat ett
dåligt ligg, den som väger 30kg för mycket men gör allt annat rätt kan bli
det bästa du legat med.

Har du som tjej fått med dig en kille hem efter krogen så har han redan accepterat hur du ser ut. Så istället för att släcka lampan ha den tänd, sex har man med ögonen. Täcket är bara att skippa också. Är din mage mullig och du egentligen inte vill att han ska ta på den märker han det, ta istället hans händer och för dom över din kropp och säg till honom att ta på dig, ta i dig.

Självförtroende, ta för sig, ta initiativ, använd vad ni vet om mäns sexuallitet, prata och fråga och visa att ni gillar det ni gör, eller det han gör.
Citera
2008-01-22, 03:38
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmal
"- Är du sexuellt aktiv?
- Nej, jag bara ligger där!"

Så många går igång på bröststorlek, rumpa, muskler eller dylikt, både vad gäller män eller kvinnor.
För min del är det SÅ mycket viktigare att min partner är engagerad och är kåt, känner av sina hormoner, än att hon har välpumpade bröst eller är kurvig som E-4:an vid Sundsvall. Engagemang slår utseende, så att säga.
Det är så mycket härligare att ha en engagerad, nyfiken och villig parnter än en "sexbomb" som funderar på kommande Max Factor-kampanj eller vad hon skall inhandla för högklackat nästa shoppingrunda.
Jag skulle alla dagar i veckan genitaliefäktas med en småbröstad härligt aktiv tjej som verkligen njöt, än med sexbomben som bara ligger där.

Vad är viktigast?
Utseendet eller engagemanget?
Själv förespråkar jag engagemanget! Alla gånger!

Det här är min åsikt som MAN. Vad säger ni tjejer - eller övriga grabbar?


Bägge, hon ska göra mig tänd och visa att jag gör henne tänd annars finns det ingen mening.
Citera
2008-01-22, 03:39
  #8
Medlem
filofaxs avatar
Utseende såklart.
Räcker gott och väl om han bara ligger där. Tss..
Citera
2008-01-22, 07:24
  #9
Medlem
Sinsisters avatar
Engagemanget. En kille som inte är bestämd och dominant är inte manlig och därmed totalt osexig.
Citera
2008-01-22, 10:06
  #10
Medlem
KeKeLimes avatar
Klart engagemang.
En av de bästa jag liggit med var både klart överviktig, småbröstad och vad man skulle kunna kalla osnygg. Men hon kunde sin sak, så det var värt ett helgäventyr.

Fast helst en kärleksfull pingla med gott självförtroende och aptit/inlevelse gällande sexet.
Citera
2008-01-22, 11:22
  #11
Medlem
lismer12s avatar
Så länge hon är "nomalsnygg" åtminstone så är det engagemanget som är viktigast!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback