Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-20, 11:51
  #1
Medlem
Hai,

Nu på senare dagar har vi börjat prata om att vårat sexliv aldrig får bli ospännande. Att det ska hända grejer och att vi ska testa saker hela tiden för att man ska vara sugen på att ha sex. Det här kommer mesta dels från min flickväns sida.

Det hon gav som förslag och som vi har pratat om några gånger är trekant. Och det låter ju inte helt fel, eller? Nu är det dock så att hon verkligen TVÄRvägrar att ha en annan tjej i trekanten utan det måste vara en annan kille. Hennes argument är att då kan ju i alla fall båda killarana sysselsätta sig. Om det är 2 tjejer så måste man turas om lite menar hon.
Jag har övervägt men har inte kommit fram till någon direkt lösning.

Är det någon som har någon som helst erfarenhet av att näst intill låna ut sin flickvän? Dela henne med någon kompis eller liknande? För det är så jag ser det.
Att få se sin flickvän bli påbankad av en annan kille måste va hemskt, jag vet inte hur jag skulle reagera eller hur det känns efteråt.
Om någon har något att berätta om sådana erfarenheter är det väldigt uppskattat, gärna seriöst
Citera
2008-01-20, 12:08
  #2
Medlem
Miko1s avatar
jag har ingen erfarenhet, och jag är tjej. Men om jag får säga vad jag tycker så tror jag inte trekant är en så bra ide. Och det verkar inte som du är så jätte inne på det heller i allafall inte när en kille är tredje personen?
Men jag antar att hon skulle känna likadant om det vore en tjej som var den tredje Om ni vill testa något nytt.. prova andra fina ställningar?
Citera
2008-01-20, 12:29
  #3
Medlem
det känns som man har testat det mesta förutom konstiga kama sutra ställningar
Citera
2008-01-20, 12:35
  #4
Medlem
Hon känner sig lika olustig att ha en till kvinna i sängen som du känner dig olustig att ha en till man i sängen.

Trekant är nog ingen lösning för er, för att det ska kunna funka måste båda parterna tycka det är okej med en till av samma kön som sig själv.

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av sherwood
Hennes argument är att då kan ju i alla fall båda killarana sysselsätta sig. Om det är 2 tjejer så måste man turas om lite menar hon.
Tycker inte hennes argument håller, nog för att de två männen kan köra i varsitt hål i kvinnan, men lika gärna kan två kvinnor köra tag-team och turas om/tävla om mannen. Annars har du väl fingrar och mun du också? Du kan knulla den ena med kuken samtidigt som du pullar den andra med fingrarna eller slickar denne?

Men som sagt, tror inte att trekant är någon lösning för er.
__________________
Senast redigerad av lyntix 2008-01-20 kl. 12:41.
Citera
2008-01-20, 12:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherwood
Hai,

Nu på senare dagar har vi börjat prata om att vårat sexliv aldrig får bli ospännande. Att det ska hända grejer och att vi ska testa saker hela tiden för att man ska vara sugen på att ha sex. Det här kommer mesta dels från min flickväns sida.

Det hon gav som förslag och som vi har pratat om några gånger är trekant. Och det låter ju inte helt fel, eller? Nu är det dock så att hon verkligen TVÄRvägrar att ha en annan tjej i trekanten utan det måste vara en annan kille. Hennes argument är att då kan ju i alla fall båda killarana sysselsätta sig. Om det är 2 tjejer så måste man turas om lite menar hon.
Jag har övervägt men har inte kommit fram till någon direkt lösning.

Är det någon som har någon som helst erfarenhet av att näst intill låna ut sin flickvän? Dela henne med någon kompis eller liknande? För det är så jag ser det.
Att få se sin flickvän bli påbankad av en annan kille måste va hemskt, jag vet inte hur jag skulle reagera eller hur det känns efteråt.
Om någon har något att berätta om sådana erfarenheter är det väldigt uppskattat, gärna seriöst


Om det nu är hon som är så på det och det är hennes idé så borde ju du få bestämma om det ska vara en tjej eller kille. Lite "du delar, jag väljer" skulle jag säga. Fast din tjej verkar ha dig i ett järngrepp om du faktist ens funderar på att gå med på en annan kille fastän det var hon som kom med idén och du inte ens vill...
Citera
2008-01-20, 12:42
  #6
Medlem
Miko1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherwood
det känns som man har testat det mesta förutom konstiga kama sutra ställningar

Testa att ha sex på lite mer offentliga ställen. Typ ute i naturen Det ökar sexlusten lite med tanke på att någon kan komma på er. OBS! Ha på er smarta underkläder isåfall.. ifall någon skulle komma på er liksom
Citera
2008-01-20, 12:59
  #7
Medlem
rogga9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherwood
Hai,

Nu på senare dagar har vi börjat prata om att vårat sexliv aldrig får bli ospännande. Att det ska hända grejer och att vi ska testa saker hela tiden för att man ska vara sugen på att ha sex. Det här kommer mesta dels från min flickväns sida.

Det hon gav som förslag och som vi har pratat om några gånger är trekant. Och det låter ju inte helt fel, eller? Nu är det dock så att hon verkligen TVÄRvägrar att ha en annan tjej i trekanten utan det måste vara en annan kille. Hennes argument är att då kan ju i alla fall båda killarana sysselsätta sig. Om det är 2 tjejer så måste man turas om lite menar hon.
Jag har övervägt men har inte kommit fram till någon direkt lösning.

Är det någon som har någon som helst erfarenhet av att näst intill låna ut sin flickvän? Dela henne med någon kompis eller liknande? För det är så jag ser det.
Att få se sin flickvän bli påbankad av en annan kille måste va hemskt, jag vet inte hur jag skulle reagera eller hur det känns efteråt.
Om någon har något att berätta om sådana erfarenheter är det väldigt uppskattat, gärna seriöst

Tycker hon verkar vara väldigt självisk. Självklart är det inte för att en tjej måste stå på tur om man är tjej/tjej/kille som hon inte vill att du sätter på henne. Löjligt att hon skyller på praktiska själ, istället för att bara säga att hon inte vill att du sätter på andra. Att hon däremot vill bli bankad av en annan kille framför ögonen på dig är väldigt egoistiskt.
Citera
2008-01-20, 13:07
  #8
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherwood
Hai,

Nu på senare dagar har vi börjat prata om att vårat sexliv aldrig får bli ospännande. Att det ska hända grejer och att vi ska testa saker hela tiden för att man ska vara sugen på att ha sex. Det här kommer mesta dels från min flickväns sida.

Det hon gav som förslag och som vi har pratat om några gånger är trekant. Och det låter ju inte helt fel, eller? Nu är det dock så att hon verkligen TVÄRvägrar att ha en annan tjej i trekanten utan det måste vara en annan kille. Hennes argument är att då kan ju i alla fall båda killarana sysselsätta sig. Om det är 2 tjejer så måste man turas om lite menar hon.
Jag har övervägt men har inte kommit fram till någon direkt lösning.

Är det någon som har någon som helst erfarenhet av att näst intill låna ut sin flickvän? Dela henne med någon kompis eller liknande? För det är så jag ser det.
Att få se sin flickvän bli påbankad av en annan kille måste va hemskt, jag vet inte hur jag skulle reagera eller hur det känns efteråt.
Om någon har något att berätta om sådana erfarenheter är det väldigt uppskattat, gärna seriöst

Sätt in en annons där ni söker ett par. Då får ni båda sakerna på köpet. Gör inte misstaget att kliva i säng med nån polare på fyllen. Sånt skapar problem.
Citera
2008-01-20, 13:12
  #9
Medlem
Miko1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogga9
Tycker hon verkar vara väldigt självisk. Självklart är det inte för att en tjej måste stå på tur om man är tjej/tjej/kille som hon inte vill att du sätter på henne. Löjligt att hon skyller på praktiska själ, istället för att bara säga att hon inte vill att du sätter på andra. Att hon däremot vill bli bankad av en annan kille framför ögonen på dig är väldigt egoistiskt.

Jag håller med där. ganska idiotiskt av tjejen.
En fråga.. Känner tjejen den här killen bra? (Alltså tredje personen i trekanten...) om ni då har bestämt någon kille. Men jag tycker fortfarande att trekant inte är en särskilt bra ide.
__________________
Senast redigerad av Miko1 2008-01-20 kl. 13:15.
Citera
2008-01-20, 13:18
  #10
Medlem
Antexs avatar
1. Tvekar du så låt bli. Om du känner dej bekväm med det så:

2. Absolut inte nån kompis el dyl. Det ska nog vara någon helt utomstående.

Ett alternativ kan vara någon köpesman eller köpeskvinna. Kanske störregaranti att det bara är sex och inte relationstörstande
Citera
2008-01-20, 13:35
  #11
Medlem
Håller med Miko! Skit i trekanten och hitta andra spännande delar. Ute eller på mer allmäna platser. Eller varför inte i samma rum som ett annat par!
Citera
2008-01-20, 13:59
  #12
Medlem
Stewie_griffins avatar
Förklaringen som hon ger är bara löjlig.

Det ska tolkas så här: Hon vill inte se dig njuta av en annan kvinna. Jag skulle själv aldrig palla en trekant i ett förhållande. Det funkar säkert bra för vissa, då menar jag ett extremt fåtal.

Folk försöker väl sig på sånt här för att "rädda" sina förhållanden men istället för att ta tag i det ordentligt så kapsejsar hela skiten på en timma.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback