Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-25, 18:42
  #1045
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Någonting säger mig att negrer i USA redan dödat långt många fler vita än vad KKK mördat noggers.

Tror KKK skulle behöva återupplivas och härjar runt i flera år innan vi sett någon balans.
Det är alltså nödvändigt att mörda en massa negrer?
Citera
2021-01-25, 18:51
  #1046
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Det är alltså nödvändigt att mörda en massa negrer?

Ja, om man nu tycker att det är någon form av balans som skall upprätthållas.
Citera
2021-01-25, 21:25
  #1047
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Gav de sig på och lynchade folk bara för att de var vita...?

Nej. Dock har ju vita mördat svarta en hel del under apartheid.
Fler vita har mördats efter aparteid än negrer under aparteid.
Varför startar du en så korkad tråd?
Är du neger?
Citera
2021-01-25, 22:32
  #1048
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är det ok att en organisation som KKK ens existerar, med tanke på deras våldsamma historia?

Hur skall vi då göra med NATO ?
Där kan vi tala om en "våldsam historia"

Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Eller är KKK en hedervärd och fin rörelse, som bedriver en rättfärdig kamp för vita människors rättigheter?

Nej
Citera
2021-02-27, 08:51
  #1049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Gav de sig på och lynchade folk bara för att de var vita...?

Nej. Dock har ju vita mördat svarta en hel del under apartheid.
Det har dött fler vita jordbrukare efter apartheid än negrer under apartheid.
Ja vita bör fimpa bobo.
Citera
2023-05-22, 20:34
  #1050
Avstängd
Jag avskyr nazister då de är såna j-a dryga bögar men KKK gillar jag. Brukar lyssna på KKK musik från för 100 år sen när KKK var som bäst och det ger lite tröst, men jag har lite annan syn på det där än de flesta.. Jag är för det första inte rasistiskt lagd och känner att även vita bör hängas upp i träd för att de är slavar, och naturligtvis alla icke-vita invandrarslavar. Jag är alltså inte rasist utan tycker vita slavar också ska hängas (de som är förlorade) och tycker det var misstaget KKK gjorde. Hade de hängt fler vita hade det gått bättre för dom. För de var vita som tog in afrikanerna precis som det fortfarande är vita idag som tar hit alla invandrare och de är DOM ANDRA vita som förstör protestantiska vita länder och vill man skydda vita protestantiska länder så är det andra vita som är problemet och det var misstaget KKK gjorde, att de inte hängde fler vita! För att få flödet att stoppas så är det vad som gäller.
Citera
2023-05-22, 21:15
  #1051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmunk
Jag avskyr nazister då de är såna j-a dryga bögar men KKK gillar jag. Brukar lyssna på KKK musik från för 100 år sen när KKK var som bäst och det ger lite tröst, men jag har lite annan syn på det där än de flesta.. Jag är för det första inte rasistiskt lagd och känner att även vita bör hängas upp i träd för att de är slavar, och naturligtvis alla icke-vita invandrarslavar. Jag är alltså inte rasist utan tycker vita slavar också ska hängas (de som är förlorade) och tycker det var misstaget KKK gjorde. Hade de hängt fler vita hade det gått bättre för dom. För de var vita som tog in afrikanerna precis som det fortfarande är vita idag som tar hit alla invandrare och de är DOM ANDRA vita som förstör protestantiska vita länder och vill man skydda vita protestantiska länder så är det andra vita som är problemet och det var misstaget KKK gjorde, att de inte hängde fler vita! För att få flödet att stoppas så är det vad som gäller.

Det var inte vita utan judar som ledde importen av afrikaner till Amerika. Det är judar som arbetar genom lobbyism för mer afrikaner till Sverige idag.
Citera
2023-05-22, 21:17
  #1052
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Det var inte vita utan judar som ledde importen av afrikaner till Amerika. Det är judar som arbetar genom lobbyism för mer afrikaner till Sverige idag.

Nej. Det är katoliker. Endast katoliker resonerar som nazister, samt deras slavar..
Citera
2023-09-28, 15:07
  #1053
Medlem
PingPongZongs avatar
Det är nog inte långt dit nu. När till och med polischefer uppmanar folket att ta upp kampen mot gängen.

Tänk Morgan Johansson i en Ku Klux Klan dräkt. Med en sådan där konstig mössa. Ingen skulle misstänka att han var med i KK-klanen. Eller? KK står väl för knullkompis enligt Morgan. Han knullade ju socialministern, Strandhällskan, så hennes man tog självmord.

Mycket självmord nuförtiden bland dom där.

Bränna kors istället för koraner.
__________________
Senast redigerad av PingPongZong 2023-09-28 kl. 15:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback