Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-29, 14:17
  #121
Medlem
Till skillnad från TS "nja hon är ju halvful, och lite tjock, men jävlar jag måste ha de där tuttarna".

Så har jag bara invändningar om det inte är äkta bröst, gillar liksom hänget. Sen går min gräns för stora kanske ett par steg större än D och E
Citera
2020-05-29, 18:39
  #122
Medlem
Ett par stora bröst kan vara mysigt att få leka med om tjejen har kroppen för det med lagom midja och en bak som är runt och go. Men jag har även knullat tjejer med små/medel bröst och inte lidit av det, tjerna som är utan några former går bort för min egen del. Vill inte ha någon som är anorxibrud och man tror man kommer igenom hennes kropp om man kör på en missionär,nej heldre lite former. Sedan är det alltid viktigt att hon har en fungerande hjärna så det blir kul även när man inte har sex
Citera
2021-02-04, 11:51
  #123
Medlem
Häftigt när man knullar framifrån om hon klämmer ihop brösten så man kan suga på vårtorna samtidigt som man kör in kuken.
Citera
2021-02-05, 18:55
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
De flesta killar tänder ju på stora bröst, men ibland blir jag FÖR kåt på storbystade tjejer... det spelar knappt nån roll hur de ser ut i övrigt, om jag träffar en tjej med riktiga bomber så kan jag typ tänka att "nja hon är ju halvful, och lite tjock, men jävlar jag måste ha de där tuttarna".

Träffade en gång en tjej med jättebröst, minst E-kupa kanske F-kupa, hon var lite mullig och rätt jobbig att prata med, fnittrig som fan... men jag stod ut bara för att få knulla henne.

Är själv ganska vältränad och muskulös, och mulliga småtjocka tjejer med stora tuttar verkar älska muskler. Och jag vill åt deras tuttar!

Jag kan alltså knulla en tjej BARA för brösten!
Nån som håller med?
Jag håller med dig till 200 % och har nästan i hela mitt liv dragits till lite större damer med stora bomber.
Citera
2021-02-10, 18:21
  #125
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Jag kan alltså knulla en tjej BARA för brösten!
Nån som håller med?


Vi kvinnor lägger ju mycket av vårt sexuella självförtroende i brösten. Det var redan i 12-årsåldern som mina bröst började bli stora, och det märktes att karlarna gillade dom. Män som gillar stora bröst är oftast gladare och trevligare, än män som föredrar en liten stjärt.
Citera
2021-02-11, 20:10
  #126
Avstängd
Flexis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T5chrille
Jag håller med dig till 200 % och har nästan i hela mitt liv dragits till lite större damer med stora bomber.

Precis som jag
Citera
2022-11-24, 12:25
  #127
Medlem
Ju större de är desto bättre! Aldrig för stora imo
Citera
2023-07-31, 17:07
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Vi kvinnor lägger ju mycket av vårt sexuella självförtroende i brösten. Det var redan i 12-årsåldern som mina bröst började bli stora, och det märktes att karlarna gillade dom. Män som gillar stora bröst är oftast gladare och trevligare, än män som föredrar en liten stjärt.

Tråden är värd en ”bump”.

Delar Bullfettas analys. Vi är glada och trevliga 😊

Och det finns ingenting som heter ”för stora bröst”. Det är en självmotsägelse, en kontradiktion.

Stora bröst skall dyrkas. Punkt.
Citera
2023-07-31, 20:53
  #129
Medlem
Hej jag är också ordentligt besatt av stora bomber på en kvinna och min nuvarande kvinna är lite små mullig men med hyfsat stora bomber so jag älskar. Och jag får klämma på dom hur mycket jag vill och nästan på vilken offentlig plats som helst helt underbart
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback