Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-14, 22:17
  #1
Medlem
Franzies avatar
Okej, det här är nog min sista utväg, jag har provat det mesta, men utan framgång.

Jag vill spela in klipp från ett spel på datorn, men det funkar inte som jag vill.
Jag använder SnagIT 8 för att spela in, men av någon anledning så funkar det inte som det ska, eftersom filmerna jag spelar in ligger på knappt 2-3 fps.

Jag har gjort det förut på den här datorn, utan problem - men ända sedan jag ominstallerade Windows för drygt ett år sedan, så har den gjort så här. Sedan dess har jag omformaterat datorn med tre eller fyra olika Windowsskivor.

Det är uppenbarligen inte några problem med inställningarna i SnagIT, då jag har använt samma inställningar förut, när det har funkat.
Jag har som sagt omformaterat ett antal gånger, jag har testat diverse drivrutiner, jag har följt de flesta guider för att snabba på datorn, jag har frågat rundor en hel del, men ingenting funkar!

Är det någonting jag har missat? ._.


Hoppas rubriken var beskrivande nog, haha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback