Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-13, 11:39
  #1
Medlem
Hej. Söker tips på roliga 2-playerspel till ps3. Har kikat runt lite på olika sidor men det säger ju inte så mycket. Vad har ni spelat som ni tyckt var roligt att spela med/mot en kompis?
Citera
2008-01-13, 11:42
  #2
Moderator
memymos avatar
med en polare är rainbow six vegas ganska skoj.. även Resistance - Fall of Man var rätt skoj co-op.. har tyvär inte fler själv än så kan inte säga mer än så
Citera
2008-01-13, 13:39
  #3
Medlem
sockbats avatar
Army of two.

Nu vet jag iofs inte så mycket om det här spelet men, kanske är värt att köpa
Citera
2008-01-13, 13:43
  #4
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockbat
Army of two.

Nu vet jag iofs inte så mycket om det här spelet men, kanske är värt att köpa

Det släpps inte än på ett par månader tyvärr.

En säsong NHL med en vän rekommenderar jag till TS, annars Resistance som nämnt ovan. Vegas är tyvärr fruktansvärt fult.
Citera
2008-01-13, 15:00
  #5
Medlem
Kane&lycnh
Citera
2008-01-13, 22:41
  #6
Medlem
Wolfen22s avatar
Kane & Lynch var ett riktigt fett co-op spel! Ett annat kul spel att köra två på är Warhawk i split-screen online, helt jävla underbart!
Army of Two blir nog också ett jävligt bra co-op.
Citera
2008-01-13, 23:38
  #7
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Det släpps inte än på ett par månader tyvärr.

En säsong NHL med en vän rekommenderar jag till TS, annars Resistance som nämnt ovan. Vegas är tyvärr fruktansvärt fult.

vegas var väll bara portat till ps3 utan att dom ändra nånting specielt ?
Citera
2008-01-14, 03:14
  #8
Medlem
Marxamas avatar
Är båda hardcore så ska ni skaffa Virtua Fighter 5!
Citera
2008-01-15, 21:44
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marxama
Är båda hardcore så ska ni skaffa Virtua Fighter 5!

Hur är det spelet? Enformigt eller? Singelplayer också? Många kombos att lära sig?

Tack för era tips. Är lite inne på kane & lynch med. Inte kollat upp warhawk och rainbow six. Måste köpa en nätverkskabel snart så jag kan lira online.
Citera
2008-01-16, 01:18
  #10
Medlem
Wolfen22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronis
Hur är det spelet? Enformigt eller? Singelplayer också? Många kombos att lära sig?

Tack för era tips. Är lite inne på kane & lynch med. Inte kollat upp warhawk och rainbow six. Måste köpa en nätverkskabel snart så jag kan lira online.

Istället för Virtua Fighter köpte jag faktist Tekken 5 Dark Resurrection: Online istället. Plussen som jag ser med Tekken fler och intressantare karaktärer, klassiska kombos som sitter kvar sen man gick lågstadiet finns kvar, sjuuuuukt mycket billigare (99:-) på PSN. Jag är inte iförsej inte bevandrad alls i Virtua Fighter så egentligen kan jag inte jämföra, men just att jag inte kan nånting om VF och en del om Tekken vart även detta avgörande.

Gillar du bra story, bra röstskådespeleri med fruktansvärt bra inlevelse, orginella karaktärer och rå och brutal action är Kane & Lynch ett asbra val för co-op spelande!

Warhawk är hur kul som helst oavsett om du spelar 1, 2st, 3st eller till och med 4st tillsammans. Det bästa multiplayer spelet det här året enligt mig, och då har jag ändå suttit ett tag framför Quake Wars, Team Fortress och Crysis.

Ovan har du alltså 3 självklara val enligt min mening!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback